robertaas Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Her er ingen overdrivelse for liten. Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Trump er dumming. 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Trump derangement syndrome Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Mange arbeidstimer går tapt på den store Trump tråden. Noen virker å være besatt av Trump. Ikke særlig konstruktivt å bruke tiden sin på slikt. Det holder å komme med en kommentar av og til. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Mange arbeidstimer går tapt på den store Trump tråden. Noen virker å være besatt av Trump. Er ikke det en selvhjelpsgruppe? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Så så, hold dere til tema. On topic: Trump har latterlig frisyre Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Så så, hold dere til tema. On topic: Trump har latterlig frisyre Ikke enig. Trump har flott frisyre. Parykken bidrar til å gjøre ham gjenkjennelig. Akkurat som Elvis Presley. Og det er en stor fordel for en politiker. Bare tenk på Napoleon eller Hitler. Hva ville de vært hvis de ikke var gjenkjennelige? Nei, en politiker bør bestrebe seg på å være så gjenkjennelig at alle straks ser hvem det er om de så bare ser et raskt glimt av skyggen! 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. november 2018 Forfatter Del Skrevet 12. november 2018 Her kan alle lett se at journalisten ikke berører damen. De som påstår at han berørte henne er: nazi rasister fascister alt-right kkk satanister kannibaler og noe enda verre...... pro-Trump. 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Bare å skifte navn på tråden til "Pro-Trump Safe Space: Fakta, logikk og kritiske spørsmål ikke velkommen", for faktabasert kritikk av Trump er klart mer populært enn faktabasert støtte av Trump. 3 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Bare å skifte navn på tråden til "Pro-Trump Safe Space: Fakta, logikk og kritiske spørsmål ikke velkommen", for faktabasert kritikk av Trump er klart mer populært enn faktabasert støtte av Trump. Ingen hijacking av tråden. Her er det "Orange man bad" som gjelder. 4 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Hvor dumt er det ikke å ha "Donald John" som fornavn? 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Ingen hijacking av tråden. Her er det "Orange man bad" som gjelder. Jeg erindrer vagt at det er noen som til stadighet kommer innom den seriøse Trump-tråden med løse og ubegrunnede påstander, men hey - jeg skal respektere dine ønsker for denne tråden, selv om jeg aldri ville postet ukritisk hetsing av noen. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Her kan alle lett se at journalisten ikke berører damen. De som påstår at han berørte henne er: nazi rasister fascister alt-right kkk satanister kannibaler og noe enda verre...... pro-Trump. Dette er en stråmann. Påstanden var at han hadde slått eller lignende, når han aldri gjorde noe slikt. Det var hun som prøvde å ta mikrofonen fra ham. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Det interessante er dog at det stort sett er tidligere Trump-velgere som våkner og innser at de dreit seg ut. Og de som fortsatt støtter Trump har bare floskler å komme med når de skal prøve å forsvare valget sitt. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Bare å skifte navn på tråden til "Pro-Trump Safe Space: Har ikke hørt noen som stemmer på Trump som støtter "safe spaces", det er jo alltid anti-Trumperne som støtter "safe spaces".. Jeg får legge til mitt bidrag til tråden: 1. Russisk konspirasjonsteori x 2. Russisk konspirasjonsteori y 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Pop quiz: Hva er forskjellen på Trump og Gud? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2018 Orange man tror at F35 faktisk er usynlig. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Har ikke hørt noen som stemmer på Trump som støtter "safe spaces", det er jo alltid anti-Trumperne som støtter "safe spaces".. Nei, det er ikke det. Trump selv ønsker jo safe spaces, for eksempel. Han er et gigantisk snøfnugg. 3 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) det finnes positive og negative tingi alt og alle, trump er ingen perfekt menneske men det som er bra med han er at han hådterer negtative anklager med trak arm, spesielt sexuelle klaginger. her mener jeg det er mange som kan lære av trump, spieslt top politikere som blir emoz etter en liten public skittentøyvask. trump er en type som ikke bøyer for andre og sier det han mener, å si ting rett fram kan bli mistolket og hatet spesielt av mennesker som tror de er bedre enn andre mennesker. dette bør alle forstå. ellers jeg er ikke fan av noen av hans ideer men jeg digger trump sin holdning/ attitude. jeg digger også dattera ivanka endra bedre spesielt de lange bena hvis du skjønner hva jeg mener Endret 18. desember 2018 av konspirasjonsteorist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå