Cthulhu Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Kun GTA V har tjent inn mer over de tre første dagene.Red Dead Redemption 2 har solgt til rekorder 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Bra, så får de penger til å lage flere slike opplevelser i fremtiden Lenke til kommentar
G Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Andre spillutviklere bør følge nøye med på hva det er Rockstar gjør for å få til dette (kvalitet fra ende til annen) ! 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Andre spillutviklere bør følge nøye med på hva det er Rockstar gjør for å få til dette (kvalitet fra ende til annen) ! Nå er vel dette langt fra en perfekt utgivelse. 20-30 fps over hele fjøla og ingen PC-versjon (enda). 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Det kan jo skyldes svak konsoll-hardware kanskje? Men det er ellers mye bra med disse titlene i fra Rockstar GTA5 som fremdeles får online-oppdateringer (har til gode å få meg Playstation Plus selv men..) og nå RDR2 innfrir sånn noenlunde spillmessig. Det er ihvertfall litt underholdende. Har ikke sett særlig til glitches foreløpig da (ikke kommet meg online der heller..). Lenke til kommentar
alike Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Andre spillutviklere bør følge nøye med på hva det er Rockstar gjør for å få til dette (kvalitet fra ende til annen) ! Nå er vel dette langt fra en perfekt utgivelse. 20-30 fps over hele fjøla og ingen PC-versjon (enda). Kun ved at fåtall plasser i spillet faller min ps4 pro noe særlig lavere enn 26 fps. 98% av tiden ligger den på stabile 30 fps. Jeg vil si det er vell innafor for et helt nytt spill av denne kaliberen ? 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Nå er vel dette langt fra en perfekt utgivelse. 20-30 fps over hele fjøla og ingen PC-versjon (enda).Supert å ikke differansiere mellom de forskjellige platformene. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Da er det bare for Rockstar å glede seg til nye milliardinntekter når det kommer til PC ? 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Da er det bare for Rockstar å glede seg til nye milliardinntekter når det kommer til PC Trodde de hadde tjent mest på konsoll-utgivelsene, jeg, dvs. at inntektene fra PC-utgaven var nærmest ubetydelige. Men jeg har tatt feil før. Tror det var på 90-tallet en gang. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Trodde de hadde tjent mest på konsoll-utgivelsene, jeg, dvs. at inntektene fra PC-utgaven var nærmest ubetydelige. Men jeg har tatt feil før. Tror det var på 90-tallet en gang. Jeg er ikke sikker jeg heller , men de må hvertfall ha regnet med en viss inntekt, ellers ville det ikke vært vits i å porte til PC. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Andre spillutviklere bør følge nøye med på hva det er Rockstar gjør for å få til dette (kvalitet fra ende til annen) ! Nå er vel dette langt fra en perfekt utgivelse. 20-30 fps over hele fjøla og ingen PC-versjon (enda). Testene viser at det stort sett ligger bankers på 30 fps hele tiden, som er normalt for konsoll. Jeg har en 165hz skjerm til pc bruk, og setter pris på høy fps i skytespill...Men er ikke plaget i det hele tatt når jeg spiller RD2 i 30 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Testene viser at det stort sett ligger bankers på 30 fps hele tiden, som er normalt for konsoll. Jeg har en 165hz skjerm til pc bruk, og setter pris på høy fps i skytespill...Men er ikke plaget i det hele tatt når jeg spiller RD2 i 30 Enkelte har høyere krav enn andre. Sa til meg selv at jeg aldri skal spille noe som helst i 30 fps igjen etter å ha fått hele RDR ødelagt pga den patetiske frameraten. At det faktisk i 2018 gis ut spill i 30 fps viser at de som lager spillene kun tenker på grafikk. Venter selv til PC versjonen kommer og kjøper det på billigsalg der. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Sa til meg selv at jeg aldri skal spille noe som helst i 30 fps igjen etter å ha fått hele RDR ødelagt pga den patetiske frameraten Ok.... 1 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Venter ennå på RDR2 til PC, håper vi får det innen et halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå