Nautica Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 På fotodelen kan jeg bruke full editor og legge til bilder og det samme her, men det går ikke nå jeg går til forumdelen på artikkelen "Da Jon ikke fant et Dab-adapter som hadde alt han ønsket seg, ble han adapterprodusent" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 (endret) På fotodelen kan jeg bruke full editor og legge til bilder og det samme her, men det går ikke nå jeg går til forumdelen på artikkelen "Da Jon ikke fant et Dab-adapter som hadde alt han ønsket seg, ble han adapterprodusent" Hei! Tenker du på når du er i artikkelen på tu.no? Isåfall kan du klikke deg inn på "Gå til forumtråden". Der får du da opp alle de alternativene du måtte ønske å bruke. Det vil si: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1829309 Endret 2. november 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. november 2018 Forfatter Del Skrevet 2. november 2018 (endret) Det er i forumet "forumdelen" som det ikke fungerer, akkurat her får jeg muligheten til og legge inn bilder. Se de 3 bildene som jeg legger ved. Endret 2. november 2018 av Nautica Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Se også på adressen, noe er rart. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Jeg har samme problemet i Diskuter artikler (T.no), hvor jeg ville legge til noe skisser i poster tråden om fregatt-ulykken. For eksempel denne posten. Selv om jeg går inn i "full editor" kommer det ikke noen alternativer for å legge til filer, sånn som det gjør i andre kategorier. Løsningen min har vært å lage en dummy-post under Testposter, laste opp bildene der, og så kopiere billed-URL'en til en imagelink i posten under Diskuter artikler. Nokså tungvint. Geir Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. november 2018 Forfatter Del Skrevet 10. november 2018 Noen "forumveileder" eller IT-personer som kan forklare dette ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Kan bare si at det fungerer som normalt hos meg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2018 Forfatter Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Kan bare si at det fungerer som normalt hos meg. På noen sider fungerer det som normalt på andre ikke. Foreksempel denne diskusjon om "KNM Helge Ingstad" får man ikke tilgang til vedlegg ved bruk av full editor, kan hende dette bare skjer enkelte medlemmer. Endret 11. november 2018 av Nautica Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Kan bare si at det fungerer som normalt hos meg.Kanskje du har andre rettigheter (som moderator)Test som normal bruker i så fall (om du har muligheten ). Jeg har også merket meg dette fenomenet siden en god stund tilbake. Endret 11. november 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Det stemmer at dette dreier seg om tillatelser. Jeg skal høre med de på teknisk om det er en grunn til at det er slik. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2018 Forfatter Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Gikk igjennom endel av postene mine, ser at dette fenomenet skjer ihvertfall på tu.no og tek.no, på diskuter og digi.no fungerer det. Endret 11. november 2018 av Nautica Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Hei, Nå skal dere kunne laste opp vedlegg i kategoriene Diskuter artikler for Tek.no og Tu.no. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Takk! Geir Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Hei, Nå skal dere kunne laste opp vedlegg i kategoriene Diskuter artikler for Tek.no og Tu.no. Hei Kjempefint, det gjør hverdagen enklere når man kan illustrere det man vil frem til Skulle gjerne gitt det "beste svar" men finner ikke den funksjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå