saab Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hei ! Driver å spiller litt GT2 på min PS1 - og har en følgende bil Lancer Evo V med alt av mulig utstyr - og 521 HK. Problemet er at den stopper på 207 km / t. Er det noen jeg kan gjøre for å få en høyere topp hastinghet - eller er den noen andre biler som ikke koster en formue som jeg kan få til å gå fortere ? RUF Porsche f.eks. ? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) er det ikke toyota supra da som går kjapest når den er oppgradert maks da Endret 19. desember 2003 av redflame Lenke til kommentar
hallal Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 he-he................Nissan Supra........den var god. eller var det Toyota Skyline GTR? eller Honda Impreza WRX? nok om det.......... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Escudo Pikes eller noe sånt... koster vel bare 1 mill elns Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Escudo Pike peaks. Det er for øvrig et triks du kan gjøre på test course, slik at du holder inn gassen for fullt og kjører inn i veggen et sted. Da setter bilen seg fast der og fortsetter videre selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå