akelbo Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Fra norske fjell til afrikansk ørken.Her er flerspillerbrettene du kan hive deg ut i når Battlefield V lanseres Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Gøy! Digger generelt ‘snøbrett’ og at de er lagt til Norge er kjempegøy! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 7 dager igjen.. Det er ikke helt meg å være så stoka på en game-release siden jeg har tid til å spille så sjelden, men Battlefield V er jeg skikkelig klar for! Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 7 dager igjen.. Det er ikke helt meg å være så stoka på en game-release siden jeg har tid til å spille så sjelden, men Battlefield V er jeg skikkelig klar for! 7 dager?? Release er jo 20 November. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 7 dager igjen.. Det er ikke helt meg å være så stoka på en game-release siden jeg har tid til å spille så sjelden, men Battlefield V er jeg skikkelig klar for! Ser nå at med Origin access premiere til 150,- mnd. så får man tilgang 9/11. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Kjører storannonsering for ea ser jeg. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Kjører storannonsering for ea ser jeg. Hvordan er dette en stor-annonsering for EA? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå