Redaksjonen. Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Vinn premie hver uke!Løser du Plevris' helgenøtt «Biljardkula»? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Var det A som var svaret på første oppgave? Jeg fikk D... Lenke til kommentar
G3F198A1 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Merkelig! Jeg fikk også D... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Mener det var D jeg fikk, jeg og. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Gjorde en overfladisk antagelse, uten noe utregning slik den man ville gjort dersom man spiller, og det ser ut som om kula treffer D ja? Lenke til kommentar
Sigmund Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Menyen med svaret har alle alternativene fra A til F. Kan det være en feil slik at vi rett og slett ser det første elementet i menyen, A, og ikke det som skal være rett svar? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Menyen med svaret har alle alternativene fra A til F. Kan det være en feil slik at vi rett og slett ser det første elementet i menyen, A, og ikke det som skal være rett svar? Ja, ser det nå. Nedtrekksmenyen virker enda. Da er det vel en liten glipp fra TU, og svaret er "D" ref. løsningen til Kaplan over her Lenke til kommentar
Heidi Sævold Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Som flere har påpekt er riktig svar hull D, selv om nedtrekksmenyen fortsatt viste A. Vi publiserer fasit med forklaring i Facebook-gruppa straks. Mvh Heidi, TU Bygg :-) Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Som flere har påpekt er riktig svar hull D, selv om nedtrekksmenyen fortsatt viste A. Vi publiserer fasit med forklaring i Facebook-gruppa straks. Mvh Heidi, TU Bygg :-) Svarene med framgangsmåte må gjerne publiseres i trådene. Mange, meg inkludert, har ikke facebook. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå