akelbo Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Direct-presentasjon serverte nye figurer, historiemodus og sesongpass.Nintendo pøste ut Super Smash Bros. Ultimate-nyheter Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Fuck yeah! Story mode vender tilbake, dette blir så bra! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Veldig hypet, selv om gårsdagens direct var en liten nedtur målt opp mot direct i august. Det som gleder meg mest er antall karakterer, baner og musikkspor. I tillegg er det en rekke nyvinninger jeg liker, for eksempel muligheten til å slå av "stage hazards" og endre bane midt i kampen. Directen i går skuffet litt for meg, men det går hovedsakelig på personlig preferanse. En pokemon av nyere dato har jeg ikke forhold til, og pirana-plante virker nesten som en spøk. Story mode virker litt begrenset. Det er bra vi i det hele tatt får en story, men jeg er redd det ikke er flere cutscenes enn åpningssekvensen vi fikk se. Kampanjen virker å være laget på samme måte som i Mario tennis, der du går på et kart og oppsøker kamper/bosser. Krysser fingrene for Banjo Kazooie som dlc. Da er karakterutvalget "ultimat" for min del. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå