Abnorm Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jakter et mobilspill som jeg kan kose meg med, som ikke inneholder «kjøpe tjenester» for at ting skal gå raskere etc, typisk fiktive penger, diamanter osv. eller at de ulike tjenestene tar 4timer og utføre, slik at jeg må vente og forsette å spillet senere. Jeg ønsker å spille uavbrutt den tiden jeg ønsker, som om jeg hadde spilt Fallout4 på PS4 eller Mario på Switch. Jeg ser med andre ord ikke etter typiske gratis spill som ikke var gratis alivevell. Lenke til kommentar
miriam.kl Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Cow Jumper er et ganske morsomt evighetsspill. Man "kjøper" klær til kua med melkebøtter man samler på veien, men det er ingen ting man må kjøpe eller betale for for å kunne spille. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mayoninjagames.cowjumper Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Jeg har vært helt hektet på Stardew Valley i det siste Lenke til kommentar
Gardenpig FG Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Brawl stars eller spill rundt super cell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå