Christopher Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hei, jeg har pc'en beskrevet i signaturen. Jeg har instalert windows XP SP1 med nyeste drivere. Problemet er at pc'en er svært ustabil og til tider under spilling starter den bare på nytt. Freedom Fighter - pc'en starter på nytt til tider Call Of Duty - pc'en krasjer og går til windows Red Alert 2 - pc'en krasjer og går til windows Hva kan det skyldes at pc'en er så ustabil? PS! Jeg har skjekket temperaturene på pc'en og disse er normale Lenke til kommentar
forum_rytter Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 er du sikker på at du har sterk nok PSU (PowerSuply)? du har en del stasj i datan, og når dette setter i gang for fullt går det mye strøm... Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Tror jeg har 340watt så det burde være nok, andre forslag? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Se rundt på forumet under samme tema der ein plass ligger det ei side med størm kalk.Lykke til Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 men kan det ikke være andre feil som skaper ustabilitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå