CreatureCanis Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har ett aliminiums kabinett her... LianLi PC60 som bråker som ett uvær av og til... Sidedøren i kabinettet begynner og vibrere og dirre noe plagsomt... (kansje pga alle viftene men) Har noen noen forslag til hvordan jeg kan fjerne eller vertfall dempe den lyden? Er ikke alltid lyden er der da men... når den først begynner så er den sinnsykt plagsom... og virker som om den aldri vil stoppe... Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Vibrasjoner/støy i sidedøra kan oppstå av mange årsaker. Fra vifter, når hard-disker og cd-rom starter opp etc. etc. Dette kan føre til at sidedøra ligger og slammrer mot resten av kabinettet. Nå kjenner jeg ikke direkte til det kabinettet du har, men jeg regner med at døren er skrudd / hengslet på plass på en eller annen måte. Mest sannsynlig så er det slark der døren blir festet. Prøv å se om det kan være noe som er blitt bøyd eller skadet. Hvis hele kabinettet er av aluminium, så er det lett at noe kan bøye seg når du tar sidedøra av og på. Lykke til ....... Endret 18. desember 2003 av flashcrw Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 1) Sätt någon form av gummilist/packning mellan dörr och dörrfäste. 2) Sätt en dämpningsmatta på insidan av dörren. (Detta ändrar resonansfrekvenserna och minskar eller tar bort vibrationerna.) /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå