Øystein.F. Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Denne månaden får vi alt frå fargerike figurar til skyting og hestar frå apokalypsen.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Dårlig gjort å slippe spill i eksamenstiden. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Og som vanlig ikke ett eneste ord om Ultima Underworld 3. Eller Underworld Ascendant, som de kaller det. 2 Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg er veldig skeptisk til Fallout 76. Jeg håper selvsagt at spillet er bra, men jeg venter litt an. Ellers blir Hitman 2 nok et kjøp her! Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Og som vanlig ikke ett eneste ord om Ultima Underworld 3. Eller Underworld Ascendant, som de kaller det. Underworld var bare så bra. Ser frem til og spille Ascendant. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Endelig et spill på disse måentlige listene jeg er interessert i. Hitman er aldri dårlig. Bare litt variabel i kvalitet. Men om jeg kjøper det denne måneden vet jeg ikke. Lenke til kommentar
dualmind Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 X4 slippes også den 30.11! Som veldig stor fan av X3 er jeg veldig nyskjerrig på hvordan det vil se ut, x-rebirth var jo en gameplay-messig tragedie i starten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Etter er kjedelig og traust Oktober, så fremstår november da mye bedre for meg. Spyro Reignited Trilogy er det jeg har gledet meg mest til i år, så den er garantert, og det føles som lange to uker å vente. Pokémon Let's Go er jeg veldig skeptisk til, men som fan skal jeg selvfølgelig prøve det. Asterix og Obelix er et hyggelig gjennsyn. Hadde ikke fått dette med meg, så denne må jeg se nærmere på. Darksiders har jeg likt veldig godt tidligere, og er nyskjerrig på nr 3, men ikke nok til å kjøpe med det første. Kanskje hvis det kommer på black friday/julesalget. Resten av spillene som nevnes i artikkelen frister meg lite til ingenting. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Fikk testet B.E.T.A på Fallout 76 i går. Veldig hyggelig gjensyn, samt det skal bli godt med en pause fra BattleRoyale-jaget. Likte Fallout veldig godt i forhold til det lille jeg fikk spilt. UI var veldig likt Fallout 4, og følelsen var litt av den samme. Fremstår som en ganske røff utgave foreløpig, men allikevel full av stemning og innlevelse. Har utallige timer i Battlefield serien, men etter å ha testet beta i BF 1 så var det slutt. Hadde forhåpninger til BFV, men er jo akkurat like trist. Synd at den serien er blitt så maltraktert......eller så er det bare jeg som er blitt gammel og grinete Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 2. november 2018 Forfatter Del Skrevet 2. november 2018 Og som vanlig ikke ett eneste ord om Ultima Underworld 3. Eller Underworld Ascendant, som de kaller det. Du kan jo prøve å lese heile artikkelen då "Eit enda eldre fenomen er rollespelserien Underworld som dukkar opp på ny i rollespelet Underworld Ascendant." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå