Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT - 4 mbit i helgen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 8mbit fra NGT jeg til en god pris så jeg brr meg ikke om det tilbudet :p;)

Og dette var relevant i forhold til topic på hvilken måte? Innlegget ditt rapporteres til moderator da det kun er skrevet for å provosere.

on topic: Tilbudet fra NGT er jo flotters :) Kan nok bli brukt ved en del lanparties ja :D

Tja... du kan jo godt rapportere en admin som også er medlem av forumstyret... selv om det sikkert ikke hjelper så mye.

Selv mener jeg at innlegget var helt greit og at hvis du blir provosert av det burde du finne deg en hobby.

Lenke til kommentar
Har 8mbit fra NGT jeg til en god pris så jeg brr meg ikke om det tilbudet :p;)

Og dette var relevant i forhold til topic på hvilken måte? Innlegget ditt rapporteres til moderator da det kun er skrevet for å provosere.

on topic: Tilbudet fra NGT er jo flotters :) Kan nok bli brukt ved en del lanparties ja :D

Tja... du kan jo godt rapportere en admin som også er medlem av forumstyret... selv om det sikkert ikke hjelper så mye.

Selv mener jeg at innlegget var helt greit og at hvis du blir provosert av det burde du finne deg en hobby.

hehe, prøve å rapportere en admin, gudd luck ! :p:p

Ontopic:

Kjipt at man må bestille dette da, er jo sikkert ikke alle som vet om det engang :ermm:

Men skal uansett vekk så jeg får ikke benyttet dette...*argh*..

Btw: NGT ruler :thumbs:

Lenke til kommentar

1. Jeg har en hobby (flere faktisk)

2. Nei jeg ble ikke provosert, innlegget derimot har ingen annen hensikt enn å prøve å skryte (og provosere).

3. Er nok av folk som kommer med totalt unødvendige kommentarer av typen "ædabæda jeg har en 20" LCD og jeg sitter på NTNU med 100Mbit". Moderatorer trenger da strengt tatt ikke følge på?

Rapportere innlegget er lite unyttig som å gå i demonstrasjonstog mot diverse kriger, men folk gjør det nå uansett ;)

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
2. Nei jeg ble ikke provosert, innlegget derimot har ingen annen hensikt enn å prøve å skryte (og provosere).

sludder dette gjelder samme ISP nok av folk som sutrer av at man ikke får noe rabatt e.l når andre typer abn. får mer speed osv og at dette ikke gjelder ditt abn.

tror han bare ville vise hvor fornøyd man kan bli med sin ISP ;)

btw 8mbit fra ngt anbefales ;)

Lenke til kommentar

NextGentel er bare helt konge, ikke nok med at de setter opp linjen på Charlie og Bravo (+++?) flere ganger uten å forandre pris, men nå gir de 4 mbit i helgen også. Jeg er storfornøyd med NGT, jeg har sittet i telefonkø en del ganger, men det overlever jeg. 45 minutter telefonkø vs. 24 timer i døgnet 1,5 bredbånd uten GB sperre. :cool:

Nå i helgen skal det lastes det linja tåler, så får eg se om foreldrene mine er villig til å betale for en "ekstra god jul" :xmas:

Lenke til kommentar
Det står at man kan bestille fra fredag morgen; noen som vet hvor?

http://www.ngt.no/kundesider/tjenester/quattro/

Takk for link :thumbup:

Takker for linken. Helt tilfeldig at jeg gikk inn under Internet & Nettverk.

Det passe jo helt perfekt. Jeg skal ha LAN i helga også.

Her skal det bestilles i morgen tidlig, på vekkeklokka.

Aldri vært misfornøyd med NextGenTel.

Syns de nettopp fikk extrem hard refs for dårlig kundebehandling..

De må da få vendt ryktene på + siden igjen

Lenke til kommentar

3. Er nok av folk som kommer med totalt unødvendige kommentarer av typen "ædabæda jeg har en 20" LCD og jeg sitter på NTNU med 100Mbit". Moderatorer trenger da strengt tatt ikke følge på?

Hehe... dette er å ta litt hardt i synes nå jeg. Reagerte ikke på innlegget til allyse, derimot reagerer jeg på ditt innlegg. Bare skrevet for å slenge dritt... eller ble du litt sjalu?

Ontopic : Har 2mbit linje fra NGT (til en bra pris, Leipsand... well... sue me). Gjelder hastighetsøkning også for meg, eller er det bare Bravo kunder som kan benytte det? Jeg mener... det er jo litt urettferdig om jeg som har 2mbit allerede, må betale samme pris som Bravo kunder for å få 4mbit... men nå har jeg en god pris i utgangspunktet, så jeg burde kanskje ikke klage. Bare lurte...

Lenke til kommentar

Mon tro hva Ngt gjør hvis man betaler en viss sum for 4 mbit for en kort periode og så viser det seg at man ikke har mulighet til å få det pga.

1: for lang linjelengde fra sentralen.

2: for dårlig kapasitet i nettet.

Men det er et bar initiativ, og blir spennende å se hvordan det funker.

Lenke til kommentar
Mon tro hva Ngt gjør hvis man betaler en viss sum for 4 mbit for en kort periode og så viser det seg at man ikke har mulighet til å få det pga.

1: for lang linjelengde fra sentralen.

2: for dårlig kapasitet i nettet.

Men det er et bar initiativ, og blir spennende å se hvordan det funker.

Om du kan få Quattro avhenger også av kvaliteten på linjen frem til deg. Vi vil derfor foreta en test av linjen din hver gang du bestiller Quattro, og hver gang en Quattro-periode settes i gang.

http://www.ngt.no/kundesider/tjenester/quattro/

Takk og lov at det står godt over 5000kbs som line kapasitet i routern min :p

Endret av chma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...