jic Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har ikke fått økt hastighet i det hele tatt i helgen. Og jeg reboota routeren flere ganger. Gjald denne økningen kun de som ikke fikk det forrige gang de kjørte på 4Mbit hos alle? Du måtte bestille det selv,fra websiden. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jaså? Var ikke klar over det (Har ikke lest hele topic'en heller) Det kom jo automatisk forrige gang. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jaså? Var ikke klar over det (Har ikke lest hele topic'en heller) Det kom jo automatisk forrige gang. Dette er noe annet... det er slik at kan betale så så mye for 24 timer, en helg eller andre spesialtidspunkter... bare se på siden til ngt Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 JoooHooo, NGT ruler gata! *Glede seg til helgen* En liten digresjon bare : Det har i det seneste blitt snakket mye om dårlig kundeservice hos NGT, og det 90% av de som mener de har dette klager over, er ventetid på telefonen... Så da må jeg spørre - Er det at man må vente på svar dårlig kundeservice ? Starter ikke kundeservicen når noen (endelig) svarer da..? Jeg bare lurer. ps. Jeg har aldri hatt noe problemer verken med ventetid eller dårlig service når jeg har snakket med dem. Hva er det hvis det ikke er dårlig kundebehandling når du venter i 45 minutter bare for å få svar på ett relativt enkelt spørsmål. Selve samtalen er jo som regel veldig positiv, men du kvier deg automatisk for å ringe når du veit at det medfører minst 30 minutter venting. Og synd for dere som har kjappere linjer at tilbudet ikke blir så bra, men NGT kan vel ikke klandres for å gi tilbudet til den største private kundegruppen sin? De skal faktisk tjene penger oppi dette også. Det eneste negative jeg har funnet hittil med NGT er faktisk at de er treige i leveringa, noe kluss ved bestilling og at de er fra Bergen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det eneste negative jeg har funnet hittil med NGT er faktisk at de er treige i leveringa, noe kluss ved bestilling og at de er fra Bergen *host* Du slenger vel ikke drit om Bergen? heh Lenke til kommentar
greigster Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 f**N!!!! NGT sendte info om dette i mail.. -og mailen kom til meg på jobben...-etter arbeidstid.. så det første jeg leste da jeg kom på jobb idag var at jeg måtte bestille dette for å få det!!! nå har jeg bare lyst til å banne. Banne høyt og lenge.. lengre og høyere enn jeg har gjort på en stund.. åffår i h****te sender de ut mail så seint?? argh.. jeg digger NGT..men nå er jeg bare litt sur.. f**n. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Må ha Telenor i 2 1/2 år til eg 704/128 ubegrenset betaler bare 250,- i mnd så eg håpe det skjer någe der snart.... Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 fy! drit med gamle linjen..har ikke hatt NGT så lenge ,noen som vet om dette skjer sånn innimellom eller?helst ikke med en gang ....har ikke mer plass på disken... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva er det hvis det ikke er dårlig kundebehandling når du venter i 45 minutter bare for å få svar på ett relativt enkelt spørsmål. Selve samtalen er jo som regel veldig positiv, men du kvier deg automatisk for å ringe når du veit at det medfører minst 30 minutter venting. Det er selvfølgelig lenge og vente, det er jeg enig i, og som du sier, sikkert mange som kvier seg for og forsøke, men jeg bare spør om det har med selve kundeservicen og gjøre? De jeg har snakket med der (de få gangene det har vært) har hjulpet meg, og løst problemet på en super måte. Og da oppfatter jeg kundeservicen som bra.. At de har et dårlig telefonsystem og kanskje få kundebehandlere mener jeg administrasjonen i NGT bør få pepper for og ikke de som sitter på kundeservicen... God Jul!! Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hmm, de har fortsatt ikke senket hastigheten hos meg Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 fy! drit med gamle linjen..har ikke hatt NGT så lenge ,noen som vet om dette skjer sånn innimellom eller?helst ikke med en gang ....har ikke mer plass på disken... Pleier å skje at NGT finner på noe som tilfredstiller folket omtrent hver ferie o.l. Lenke til kommentar
knutie Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 er det bare jeg som fikk problemer i helgen? Datt ut hele kvelden etter at de hadde oppgradert linja, Lenke til kommentar
Star Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Forresten så har de skrudd opp hastigheten på alle linjene right. Vel skulle hatt 1mbit men har 1.3mbit. NGT the one and only. øh, nei, vanlig det sånn at man får den hastigheten man skal. Hadde de sendt ut 1mbit til hver ville man ligget litt under det man skal ha. hehehe , stemmer nok det ja Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 men å regne 30% overhead er vel litt drøyere enn de fleste pensumbøker drister seg til Tror min "Computer networking, a top down approach featuring the Internet" regner med ca 20% overhead Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) [..om avslag på oppgradering pga dårlig kvalitet på linjen..]prøvde også det, hjalp ikke *snufs* Det virker som denne testen er nokså lemfeldig, for jeg prøvde på nytt på lørdagen, mens samboer#4 var på dc (med 10 slotter(!), hvorav alle var i bruk, ikke rart jeg har problemer med å sjekke mail av og til), og da var visstnok linjekvaliteten god nok, for 4mbit fikk jeg. Eller, ikke meg, men han. Jeg er i Stavanger, med Telenor ADSL. :/ Moralen er altså: Prøv på nytt. Endret 23. desember 2003 av LarsC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå