Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT - 4 mbit i helgen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JoooHooo, NGT ruler gata!

 

*Glede seg til helgen*

 

En liten digresjon bare : Det har i det seneste blitt snakket mye om dårlig kundeservice hos NGT, og det 90% av de som mener de har dette klager over, er ventetid på telefonen... Så da må jeg spørre - Er det at man må vente på svar dårlig kundeservice ? Starter ikke kundeservicen når noen (endelig) svarer da..? Jeg bare lurer.

 

ps. Jeg har aldri hatt noe problemer verken med ventetid eller dårlig service når jeg har snakket med dem.

Hva er det hvis det ikke er dårlig kundebehandling når du venter i 45 minutter bare for å få svar på ett relativt enkelt spørsmål. Selve samtalen er jo som regel veldig positiv, men du kvier deg automatisk for å ringe når du veit at det medfører minst 30 minutter venting.

Og synd for dere som har kjappere linjer at tilbudet ikke blir så bra, men NGT kan vel ikke klandres for å gi tilbudet til den største private kundegruppen sin? De skal faktisk tjene penger oppi dette også.

Det eneste negative jeg har funnet hittil med NGT er faktisk at de er treige i leveringa, noe kluss ved bestilling og at de er fra Bergen :devil:

Lenke til kommentar

f**N!!!! NGT sendte info om dette i mail.. -og mailen kom til meg på jobben...-etter arbeidstid.. så det første jeg leste da jeg kom på jobb idag

var at jeg måtte bestille dette for å få det!!! :scared:

 

nå har jeg bare lyst til å banne. Banne høyt og lenge.. lengre og høyere enn

jeg har gjort på en stund.. åffår i h****te sender de ut mail så seint??

 

argh..

 

 

jeg digger NGT..men nå er jeg bare litt sur.. f**n.

 

:wallbash:

Lenke til kommentar
Hva er det hvis det ikke er dårlig kundebehandling når du venter i 45 minutter bare for å få svar på ett relativt enkelt spørsmål. Selve samtalen er jo som regel veldig positiv, men du kvier deg automatisk for å ringe når du veit at det medfører minst 30 minutter venting.

Det er selvfølgelig lenge og vente, det er jeg enig i, og som du sier, sikkert mange som kvier seg for og forsøke, men jeg bare spør om det har med selve kundeservicen og gjøre? De jeg har snakket med der (de få gangene det har vært) har hjulpet meg, og løst problemet på en super måte. Og da oppfatter jeg kundeservicen som bra.. At de har et dårlig telefonsystem og kanskje få kundebehandlere mener jeg administrasjonen i NGT bør få pepper for og ikke de som sitter på kundeservicen...

 

God Jul!! :xmas:

Lenke til kommentar
fy!

 

drit med gamle linjen..har ikke hatt NGT så lenge ,noen som vet om dette skjer sånn innimellom eller?helst ikke med en gang ....har ikke mer plass på disken... :blush:

Pleier å skje at NGT finner på noe som tilfredstiller folket omtrent hver ferie o.l.

 

:xmas:

Lenke til kommentar
Forresten så har de skrudd opp hastigheten på alle linjene right. Vel skulle hatt 1mbit men har 1.3mbit.  :green:

 

NGT the one and only.  :thumbs:  :w00t:

øh, nei, vanlig det sånn at man får den hastigheten man skal. Hadde de sendt ut 1mbit til hver ville man ligget litt under det man skal ha.

hehehe , stemmer nok det ja :green:

Lenke til kommentar
[..om avslag på oppgradering pga dårlig kvalitet på linjen..]

prøvde også det, hjalp ikke *snufs*  :no:

Det virker som denne testen er nokså lemfeldig, for jeg prøvde på nytt på lørdagen, mens samboer#4 var på dc (med 10 slotter(!), hvorav alle var i bruk, ikke rart jeg har problemer med å sjekke mail av og til), og da var visstnok linjekvaliteten god nok, for 4mbit fikk jeg. Eller, ikke meg, men han. Jeg er i Stavanger, med Telenor ADSL. :/

 

Moralen er altså: Prøv på nytt. :)

Endret av LarsC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...