MR SPEED Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg venter på den kommer i salg, men først skal de barne sykdommene blir borte først før jeg kjøper den. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Bare å kjøpe Samsung sin som kommer straks, som denne er en uautorisert kopi av. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Har jeg ikke lest nyheter aktører som er først ute med bøybar skjerm i 15år nå? Nei, du har lest nyheter om prototyper i 15 år. Trodde det var samsung som kom til å komme først med dette konseptet.. tydeligvis ikke. De er jo det og. Det Samsung har vist er jo mye bedre enn dette. Bare Samsung har litt høyere standard for hva de lanserer. La dette være en lærepenge; Aldri, aldri, aldri patenter noe for kineserne kopierer det bare! Kina har stjålet patentet på å bøye skjermer? Tror du virkelig at du kan patentere en bøybar skjerm? Lenke til kommentar
steinrik Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Har jeg ikke lest nyheter aktører som er først ute med bøybar skjerm i 15år nå? Nei. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Så var det tykkelsen da, blir veldig lite håndterlig når man får mer enn dobbel tykkelse når man bretter den. Da er det jo faktisk bedre og mer anvendelig med seperat mobil og nettbrett. Og det gjenskinnet i skjermen var ikke bra. Er produkt er ikke nødvendigvis revolusjonerende bare fordi det er noe nytt. Finnes mange gimmicker som har floppet opp gjennom årene. Og selv ser jeg virkelig ikke nyttet med en brettbar mobil, når vi allerede har så tynne nettbrett og mobiler at det ikke tar nevneverdig mer plass enn denne brettbare mobilen. Endret 1. november 2018 av Emile the rat Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Sikkert veldig smart å brette den andre veien ja... Det var vel ironi, men hvis de lager en god løsning med stort batteri og mye minne pluss minnekort som brettes andre veien og som jeg har tro på, kan de godt få 20000 av meg. Trenger bare en liten enkel skjerm på fremsiden. Jeg har en moto z med høytaler mod. Tykkelsen og tyngden høytalerene gir gjør den bedre å bruke. Mobilene de siste 10 årene er så lette og tynne at det går utover brukeropplevelsen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Så var det tykkelsen da, blir veldig lite håndterlig når man får mer enn dobbel tykkelse når man bretter den. Da er det jo faktisk bedre og mer anvendelig med seperat mobil og nettbrett. Og det gjenskinnet i skjermen var ikke bra. Er produkt er ikke nødvendigvis revolusjonerende bare fordi det er noe nytt. Finnes mange gimmicker som har floppet opp gjennom årene. Og selv ser jeg virkelig ikke nyttet med en brettbar mobil, når vi allerede har så tynne nettbrett og mobiler at det ikke tar nevneverdig mer plass enn denne brettbare mobilen. Produkter som er så tynne at de blir ubehagelig å bruke Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Produkter som er så tynne at de blir ubehagelig å bruke Deg om det. Selv savner jeg ikke mobiler som var på tykkelse med super Nokia Endret 1. november 2018 av Emile the rat Lenke til kommentar
s13 Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 eller "illusjon av dybde-TV" som det egentlig burde hete Illusjon av en illusjon da eller? https://hackspirit.com/illusion-reality-scientific-proof-everything-energy-reality-isnt-real/ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Hehe jo. https://img.prisguiden.no/90/90030/Qtek4040Med.400x441m.jpg Min favoritt mobil. Ga i overkant av 10000 for den. Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Illusjon av en illusjon da eller? https://hackspirit.com/illusion-reality-scientific-proof-everything-energy-reality-isnt-real/ "hackspirit" du.. bare navnet gir meg skeptikerkreft. Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 eller "illusjon av dybde-TV" som det egentlig burde hete Bildet har lengde, bredde og dybde. Det er 3 dimensjoner. At du ikke kan se fra siden endrer ikke at det har 3 dimensjoner. Og det simulerer ikke dybde noe mer enn øynene dine setter sammen verden ellers. Lenke til kommentar
Joakim Fagerland Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Woah, en liten "shaker" til forumet først. Godtok å bruke samme e-post-adresse, da ble alt jeg hadde skrevet slettet. Cache? jaja, uansett, en kjærkommen utvikling, mange produkter som kan høste epler her; åpner for at design og komfort kan boltre seg litt friere. U go world. folk vil ha noe så kommer det, jeg er ikke cocky eller arrogant nok til å påstå at de største aktørene innen forbrukselekronikk ikke har peiling på hva de investerer i. så, siden jeg ikke er selvpåskrytt genial, så tror jeg dette har noe for seg. Gjerne arrester meg du som var langt mer kritisk. Jorda er flat dammit! hvordan kunne de ellers funnet modellen som trengs for å lagen en pizza? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Hvor ofte må jeg høre om at dette er noe Apple har funnet opp fremover? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Trodde den første "brettbare" mobilen kom på åttitallet jeg da, fra Motorola?Brettbar skjerm derimot, er vel en nyhet. Endret 1. november 2018 av adeneo Lenke til kommentar
Ultima Thule Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg venter på den kommer i salg, men først skal de barne sykdommene blir borte først før jeg kjøper den. Hvis ingen kjøper førsteutgaven i påvente av den barnesykdomsfrie, så kommer det aldri noen andreutgave som du håper på... Lenke til kommentar
mepy Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Tenker også at det må bli et ripemareritt på den skjermen. Dette er vel plastikkskjermer og ikke gorilla-glass. Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Tenker også at det må bli et ripemareritt på den skjermen. Dette er vel plastikkskjermer og ikke gorilla-glass. Og hvorfor tror du tegnetablets ikke bruker glass, og de som gjør på det sterkeste anbefaler et tjuuuuuukt lag med beskyttelsesplast? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Viste verdens første brettbare mobil Jeg har selv hatt en såkalt klapptelefon, så en brettbar mobil er ingenting å applaudere. (Legg merke til ordspillet.) Brettbar skjerm, derimot, virker smart. Idet tastaturet kommer opp, er det alltid for lite plass til det som egentlig skal være på skjermen. Her man kan få dobbel skjermstørrelse, mens man fortsatt får telefonen ned i lomma. Skjermen burde definitivt brettes innover, dog. Så kunne det være en mindre status-skjerm på utsiden, slik det også var på min klapptelefon. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Hvis det er apper som støtter dette, skal den få applaus, motsatt er det ikke bra om den er app-laus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg