Smedsrud Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Viste verdens første brettbare mobil Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr Burns Skrevet 1. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2018 Jeg tror dette kommer til å slå an like bra som 3D TVer... 10 Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Har jeg ikke lest nyheter aktører som er først ute med bøybar skjerm i 15år nå? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg aswfg Skrevet 1. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2018 Flott, nå kan man knuse skjermen uansett hvilken vei man mister telefonen. 12 Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Har jeg ikke lest nyheter aktører som er først ute med bøybar skjerm i 15år nå? Konseptmobiler og kanskje prototyper har jo vært vist. Hvor mange har du sett som skal ut i salg? 4 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Trodde det var samsung som kom til å komme først med dette konseptet.. tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 La dette være en lærepenge; Aldri, aldri, aldri patenter noe for kineserne kopierer det bare! 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Demoprodukter, prototyper og pof'er har vi sett mange ganger, og dette er i det sjiktet i mine øyne selv om de bestemmer seg for å selge det til noen brukere. De får kanskje tittelen, men hvorvidt jeg vil anse denne som første brettbare mobil er en mørk gråsone. Det er som om si at et gyrokopter er verdens første flyvende bil... 2 Lenke til kommentar
KiiiiiM Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Og poenget med en slik telefon er? Ser bare ikke bruken i en slik. Blir en flopp. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Er nok en del barne sykdommer på den mobilen i førsten. 1 Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg tror dette kommer til å slå an like bra som 3D TVer... What? 3D TV ble riktignok ikke en gigantsuksess, men de selger fortsatt ganske bra. Elsker 3D selv. 2 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg tror dette kommer til å slå an like bra som 3D TVer... eller "illusjon av dybde-TV" som det egentlig burde hete Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Typisk at forumet her flommer over av negativitet. Dette er jo en evolusjon som er satt igang. Så man bør sette pris på at noen tør å lansere produkter.Jeg så nettopp en foldbar telefon med to skjermer, men det var jo en stor leppe mellom, så det var heller ikke optimalt.Det som er helt sikkert, er at det kommer en bra designet foldbar telefon innen noen år. Da får man en tablet/telefon som blir en bra sømløs combo. 5 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Og poenget med en slik telefon er? Ser bare ikke bruken i en slik. Blir en flopp. Du ser ikke fordelen med en større skjerm, på en lettere transportabel enhet? Denne blir ja lettere å putte i en veske som takler litt mer tykkelse, men ikke høyden og bredden på en utslått enhet? En slik er jo perfekt på reise, der man ikke må følge med på veien, men kan lese nyheter, se en film eller spille et spill, som bare blir bedre dess større skjerm man har, selvsagt innenfor grensen for hva man orker å ta med seg. Denne har litt problemer med at den er noe for tykk, for dyr og panelet blir tydeligvis ikke 100% i området hvor bøyen er, men så er det første utgaven. Sikker på at vi snart får enheter som løser alle tre problemer, eller det med tykkelse og mer vellykket brett, men som fremdeles vil være premium priset. 3 Lenke til kommentar
mepy Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Det her er vel mer en pad som passer i mindre vesker enn en bøybar telefon. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Den må da brettes andre veien Endret 1. november 2018 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Den må da brettes andre veien Sikkert veldig smart å brette den andre veien ja... 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Til å være et første-gen produkt så er det her ganske så kult altså. Skal bli spennende å se hvordan fks Samsung sin utgave vil bli. Men det vil nok gå både 2 og 3 utgaver før en slik type mobil begynner å nå sitt potensiale. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Flott, nå kan man knuse skjermen uansett hvilken vei man mister telefonen. Hvis man først lager noe slik så bør skjermen heller brettes innover - som de tidligere 'brettetelefoner' (var det sånn vi kalte de? Husker ikke.), men gjerne med hengsel på langsiden - IMHO. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 "Shut up and take my money!!" Mine mobiler er store nok for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg