Stewie2K Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Heisann. Nå har det seg sånn at jeg er nødt til å skrive en bacheloroppgave neste semester, og med tanke på det så hadde jeg noen spørsmål. Er det sånn at det er obligatorisk oppmøte til veiledningsseminarer og forelesninger osv. når du skriver oppgaven? Hvordan var det evt. ved deres studieprogrammer? Grunnen til at jeg spør er at jeg mest sannsynlig får et internship som jeg ikke kan si nei til. Er det evt. mulig å skrive bacheloroppgaven ved høstsemesteret, dersom man ikke får gjort det ved vårsemesteret? EDIT: Jeg går økonomi forresten. Endret 1. november 2018 av Stewie2K Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Det varierer, oftast blir ein vurdert kun på bakgrunn av den skriftlige oppgåva. Oftast må oppgåva også forsvarast gjennom ein muntlig presentasjon. I enkelte tilfeller er veiledninga og kontakt med ekstern veileder ein del av vurderinga. Tilsvarande vil det variere om skulen har tilgjengelege sensorar som kan vurdere ei oppgåve på haustsemesteret. Her må du forhøyre deg med studieveilederen. Lenke til kommentar
Stewie2K Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 Det varierer, oftast blir ein vurdert kun på bakgrunn av den skriftlige oppgåva. Oftast må oppgåva også forsvarast gjennom ein muntlig presentasjon. I enkelte tilfeller er veiledninga og kontakt med ekstern veileder ein del av vurderinga. Tilsvarande vil det variere om skulen har tilgjengelege sensorar som kan vurdere ei oppgåve på haustsemesteret. Her må du forhøyre deg med studieveilederen. Hvilket studieprogram gikk du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå