Isbilen Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Telia ga dem jo bort med abonnement for en tid siden. Etterpå var Finn og salgsgrupper på Facebook full av genier som skulle ha omtrent den vanlig tilbudsprisen for dem, i annonser der det ettertrykkelig utdyptes at de var "verdt" 4000. Dette gjorde nok ikke underverker for betalingsviljen folk har for dette produktet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 (endret) Morro når det går fort. Fikk mobil fra Komplett på Mandag via PostNord, den ble kjøpt dagen før Black Friday og sendt i helga engang. Meanwhile Posten klarer ikke levere kjøkkenmaskin fra Power som var registrert vidresendt/motatt i Oslo Søndag 25, kun 12 mil fra byen min Postnord og Komplett er kanon Fikk min bestilling over natta som vanlig, men reiste utenlands på tirsdag selvsagt. Fikk også go for å hente nye Sony AF9 TV hos HiFi klubben i går. Får se om man rekker å hente den etter ankomst landet i morgen Endret 30. november 2018 av Mala Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Må faktisk gi litt skryt til noen av de også handlet medBåde Blush og CDON sendte pakkene veldig kjapt. Bestilte ut på dagen på fredag, varene ble sendt på lørdag og mottok de på tirsdag. I fjor gikk det ca 2 uker før jeg fikk pakken fra CDON Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Kjøpte ting på 5 butikker og har fått fra alle unntatt Elkjøp. Handlet bl.a GoPro Hero 7 Black hos dem, ser nå at jeg kan få den til vesentlig billigere pris hos min lokale Clas Ohlson ved 25% rabatt tilbud. Er det greit å returnere varer hos Elkjøp? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Er det greit å returnere varer hos Elkjøp? Kanskje blant de enkleste i verden. 4 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Kanskje blant de enkleste i verden. Takk, har aldri returnert noe hos dem selv om jeg har handlet mye hos dem, har bare Power.no i tankene som er det absolutt verste kaotiske kundebehandlingen man kan oppleve. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Takk, har aldri returnert noe hos dem selv om jeg har handlet mye hos dem, har bare Power.no i tankene som er det absolutt verste kaotiske kundebehandlingen man kan oppleve. Jeg returnerte en Yale Doorman i den ene fargen som ikke kom på tilbud. Har allerede fått penga tilbake på konto. Null hassle, annet enn at jeg måtte innom en Elkjøp, men det var forsåvidt ok. -T 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Sendingen er ankommet terminal. De mest frustrerende ordene i verden. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Det kjekkeste (nesten) med Black friday er å lese innpå her hvorvidt folk har fått pakkene sine og frustasjonen man har over at det tar lang tid og sånt. Pakken fra XXL kom onsdag. Pakke 1 fra Gottebiten kom her i går. Nummer 2 står det kun at det er meldt om sending på vei .... Elkjøp nada nix de ga bort printeren min før de skulle og ble fortalt de skulle få inn dagen etterpå, altså tirsdag, men nå på fredag er det fortsatt ikke kommet inn. Jaja har ikke hastverk med printeren. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Fått alt utenom noen boxere jeg bestilte, de ble først pakket i går... Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 (endret) Et par pakker fra Cdon og en pakke fra Platekompaniet var klar for henting allerede på mandag, det var veldig raskt! Fikk akkurat meldig om at min pakke fra Maxgodis var på vei fra posten Endret 30. november 2018 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 1 gottebiten på vei og 1 forhåndsmeldt 1 fra cdon/blush forhåndsmeldt, pakken jeg bestilte direkte hos blush har jeg hentet Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Takk, har aldri returnert noe hos dem selv om jeg har handlet mye hos dem, har bare Power.no i tankene som er det absolutt verste kaotiske kundebehandlingen man kan oppleve. Hør om de vil matche prisen du vil få hos Clas, kan tenkes at de heller vil det enn å få tilbake noe de må selge som B-vare uansett.(Iallefall hvis du kan vise til et konkret tilbud da) 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Noen som har fått AMD reward koder fra komplett av de som kjøpe rx vega 56? Lenke til kommentar
Horge Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Noen som har fått AMD reward koder fra komplett av de som kjøpe rx vega 56? Kan ikke uttale meg om AMD, men jeg kjøpte to ASUS-skjermer hos Komplett og der kom kodene kjapt. Har også bestilt et kort fra NVIDIA som ikke er forventet inn før om tre uker, men selv der har jeg allerede mottatt kode. I begge tilfeller har jeg faktisk ikke vært obs på at det fulgte med noe reward, men overraskende førjulsgaver er alltid hyggelig. =) Lenke til kommentar
Patek Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 De mest frustrerende ordene i verden.Tja, fikk henta ut pakka min på terminalen 16.00 på en fredag. Det gjorde helga 100x vedre Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Noen som bestilte fra Urverket her eller? Ordren min ble behandlet 22. november, men ingenting som har skjedd siden. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Fikk alle varene mine tre dager etter bestilling. Fornøyd! Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Fikk det jeg kjøpte på elefun på 3 dager fornøyd med det. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Julekalenderen hos mange butikker er bedre enn Black Friday tilbudene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå