Dubious Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Åh, Saddam Hussein! 19 forsendelser registrert hos PostNord fra Gottebiten! Du får bestille time til tannlegen med det samme Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Du får bestille time til tannlegen med det samme Jau, drikker faktisk med sugerør, og tygger tyggis for å unngå litt av syreskaden med energidrikk og brus. Men det er de sukkerfrie variantene det går i, så jeg er ikke fullt så redd for Karius og Baktus. 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Andre som ikke fikk tightsen de kjøpte på XXL?Fikk tilbud om å kjøpe https://www.xxl.no/2xu-core-compression-tights-kompresjonstights-herre-svart/p/1146251_1_style for samme pris Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Hvordan gjør de det med importgrensen? Betaler de mva til Norge? Aner ikke ^^ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Andre som ikke fikk tightsen de kjøpte på XXL? Fikk tilbud om å kjøpe https://www.xxl.no/2xu-core-compression-tights-kompresjonstights-herre-svart/p/1146251_1_style for samme pris Neei. Min er sendt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Må vel bare bøye meg i hatten for Komplett altså. Fikk akkurat en melding om at produktene jeg kjøpte er fremme på postkontoret. Hadde egentlig på forhånd smørt meg inn med tålmodighet, men det var ikke nødvendig 1 Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Reebok har 40% tilbud på omtrent alt i nettbutikk i dag og morgen, såvidt jeg forstår. Bestilte nettopp to par sko og vannsandaler for 1500 til ca 850 kr. Da har man forhåpentligvis sko 5-6 år frem i tid ^^ Gratis retur og refusjon frem til februar 2019. Gratis frakt over ca 600 kr. Kjøpte de her i sommer og de er geniale å gå i: https://www.reebok.com/no/reebok-walk-ultra-6-dmx-max/BS9534.html Kan være litt liten størrelse, mål føttene og bruk kartet før bestiller! De har også 50% på alt i outlet. I tillegg har de en liten bug med koden sin. Legger du til en billig fullprisvare (f.eks. denne) som er omfattet av Cyber Monday samt det du vil ha fra outlet og skriver inn koden CM40 (som egentlig bare gjelder fullprisvarer) får du 40% av på det igjen. Hvordan gjør de det med importgrensen? Betaler de mva til Norge? Reebok/Adidas er inkl. mva. 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Takk for tips! Da ble det nye sko til treningssenteret som jeg har sett etter en stund 480kr for nye sko, drikkeflaske og en t-skjorte Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Hei. Ikke prøvd droner før men alltid hatt lyst. Skjønner ikke helt spesifikasjonen på denne, har den kun 8-10 min med flytid før den må lades? Eller leser jeg det feil? Du kan kjøpe flere batterier til de. Droner som koster 20 ganger så mye i tilsvarende størrelse har bare 15-20 minutters flytid så du får ikke så enormt mye tid i luften uten batteribytte uansett. Fant ut at denne dronen kommer i flere forskjellige versjoner, de billigste har bare 0,3 MP kamera sammenlignet med 2 MP (1080p) på de litt dyrere. Og også med og uten optical flow sensor, som gjør at den kan holde posisjonen sin i lufta. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Du kan kjøpe flere batterier til de. Droner som koster 20 ganger så mye i tilsvarende størrelse har bare 15-20 minutters flytid så du får ikke så enormt mye tid i luften uten batteribytte uansett. Fant ut at denne dronen kommer i flere forskjellige versjoner, de billigste har bare 0,3 MP kamera sammenlignet med 2 MP (1080p) på de litt dyrere. Og også med og uten optical flow sensor, som gjør at den kan holde posisjonen sin i lufta. Aha. Visste ikke at det var så liten forskjell i flytid på dyre/billige. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Lettlurte folk som deg som gjør at de fortsetter med praksisen å bare kansellere ordrer Lettlurt? Hva faen tar du meg for? Det er vel en kjennsgjerning at nettbutikkene går tom for varer. Det var jo en sak her for noen år siden der CDon annonserte et kort til 40% rabatt men at det var feilpriset. En kar kjørte jo saken gjennom rettsystemt og fikk vel kortet til annonsert pris 10 måneder etterpå. Da var vel kortet også nesten like billig uten rabatt som med rabatt. Det skal også sies at jeg har stor respekt for komplett.no. De har fantastisk kundeservice og hentelager der man slipper å betale frakt midt i Oslo. Jeg har ingen interesse av å bruke masse tid og ressurser på å krangle meg til en vare. Tida mi er rett og slett for dyrebar til det. Og du da som ikke er så lettlurt i følge deg selv og en sikkert kranglefant du får kose deg med å ta alt og alle rundt deg gjennom rettsvesenet hver gang livet går deg imot. 5 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Da er det førjulssalget som står for tur, og green monday... og januarsalget Takk for en elendig BF og CM dere! 3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Da er det førjulssalget som står for tur, og green monday... og januarsalget Takk for en elendig BF og CM dere! Samma dritten blir vel bare lagt ut på nytt. 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Samma dritten blir vel bare lagt ut på nytt. Blir det slik får en bare kaste seg på igjen Når en tjener 1500-2000 kr på å videreselge en vare er det jo ingenting å lure på. Selv om en ikke trenger det går det fint an å kjøpe det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 It's a hard knock life, folkens. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Venter bare på at framtiden i våre hender skal kommentere noe i denne tråden. Jeg venter i spenning 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Aner ikke ^^ Hva er vitsen med å svare da??? Skulle alle som ikke visste svaret kommentere hadde det blitt kaos! 3 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Ja, ikke sant!? Endret 27. november 2018 av Mazeking Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) De har også 50% på alt i outlet. I tillegg har de en liten bug med koden sin. Legger du til en billig fullprisvare (f.eks. denne) som er omfattet av Cyber Monday samt det du vil ha fra outlet og skriver inn koden CM40 (som egentlig bare gjelder fullprisvarer) får du 40% av på det igjen.Damn, husker ikke om noe jeg kjøpte var fra outlet. Synd jeg ikke prøvde det der. Men kan hende det blir oppdaget før det blir sendt, når de går gjennom ordrene? Hva er vitsen med å svare da??? Skulle alle som ikke visste svaret kommentere hadde det blitt kaos!Det er uhøflig å ikke gi et svar, selv om man ikke vet. Lærte ikke mor og far deg folkeskikk? Ja, ikke sant!?Uhøflig og unødvendig å samle seg opp mot andre også. Dårlig stil. Endret 27. november 2018 av Taurean 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Men kan hende det blir oppdaget før det blir sendt, når de går gjennom ordrene? Jeg vet ikke. Kan hende noen andre vet. Vent å se om du får svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå