akira7 Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Tror vi er en del her som venter på XM3 . Lenke til kommentar
Keisarinn Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Slo til med en PS4 fra elkjøp. Kom hjem så ser jeg på nett at den samme kampanjen inkluderer Spiderman gratis, uten at jeg så noe informasjon om det i butikken. Sukk... Edit: Fikk forsåvidt ordnet opp dagen etterpå. Mener fortsatt at det er dumt å ikke opplyse om dette i butikken da. Endret 26. november 2018 av Keisarinn 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Alle har vel en smartmobil de søker opp priser på før de kjøper noe? Jeg sjekker alltid prisjakt først, og er de billigst, klikker jeg meg inn på siden deres 3 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Det positive jeg kan si om årets black friday er at jeg blir ikke akkurat fattigere av det 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Det positive jeg kan si om årets black friday er at jeg blir ikke akkurat fattigere av det Du er en sånn en luring ja 6 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Det positive jeg kan si om årets black friday er at jeg blir ikke akkurat fattigere av det Mens for andre av oss så er det "Hva kommer etter Black Friday? Blakk Lørdag!". Endret 23. november 2018 av PaladinNO 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Det positive jeg kan si om årets black friday er at jeg blir ikke akkurat fattigere av det Du har vel ikke kjøpt noen tidligere i år heller? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Ble litt Philips Hue-utstyr på meg. Hatt lyst til å prøve et slikt system lenge nå, og med et veldig prisgunstig GU10-startkit (https://www.elektroimportoren.no/philips-hue-wca-gu10-lyskilde-6-5w-sett-pmo/60134/Product.html?Event=livesearch) så ballet det fort på seg litt ekstra WCA-lightstrip har også en god pris, 2m+1m (https://www.elektroimportoren.no/philips-hue-wca-lightstrip-plus-sett-2m-1m-pmo/60133/Product.html?Event=livesearch) Startkitet med 3 pærer og Hue Bridge koster tilnærmet like mye som 2 stk WCA GU10 til vanlig. Så nå har jeg en ekstra bridge.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Handla no småplukk på coop obs sin nettbutikk, de har forøvrig gratis frakt til døra for coop medlemmer på pakker under 35kg. Ellers ikkenoe, har vel egentlig det jeg trenger, og litt til Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Skikkelig skuffet over black friday egentlig. Alt føles ut som ett ekstraordinært helge tilbud på dritt varer de vil bare ha unna. Ville ha: - Smart Samsung tv 49/50 tommer Det har jo vært flere vilt gode tilbud på Samsung TV-er? Men kanskje ikke så små skjermer som du ser etter da. Lenke til kommentar
ili Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 3 Playstation VR til mine brødres familier, 5 Sony Xperia XZ1 compact til min kones søsken og mor i filippinene, 180 par hummel sokker og 45 par merino ull boxere som brukes som tullegaver (og noen beholdes av meg). 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Litt overraskende at ingen lokket inn folk med WH-1000XM3, kanskje vanskelig å gjøre mersalg på slike ting som ikke trenger noe tilbehør? I følge prisjakt/prisguiden er det produktet flest er interesserte i tilbud på. Liten grunn til å kjøre rabatt når etterspørselen er så høy. Endret 23. november 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Nei, det måtte bare vært for å lokke folk til butikken, men som skrevet vanskelig å få mersalg på de. Og det virker som om de er i manko fra produsenten også. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 I år ble det: Nest Hello 20% Nest Protect 20% Ringetrafo 10% Dette var ting eg uansett skulle ha. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Det har jo vært flere "vilt" gode tilbud på Samsung TV-er? Men kanskje ikke så små skjermer som du ser etter da. Skal ha den på ett soverommet serru. Har vært noen greie 55 tommere ja.. Endret 23. november 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Skal ha den på ett soverommet serru. Har vært noen greie 55 tommere ja..Butikkene selger med tap og kundene syns tilbudene er helt "greie" Endret 23. november 2018 av phax 1 Lenke til kommentar
Nianen Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 3 Playstation VR til mine brødres familier, 5 Sony Xperia XZ1 compact til min kones søsken og mor i filippinene, 180 par hummel sokker og 45 par merino ull boxere som brukes som tullegaver (og noen beholdes av meg). Hvor kjøpte du merinoull boxere? Lenke til kommentar
ili Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Hvor kjøpte du merinoull boxere? https://www.outnorth.no/ De hadde en av de på veldig godt tilbud, men de ble utsolgt ganske fort. Har aldri prøvd merino ull boxer, men liker andre plagg i merino ull så tenkte jeg måtte hive meg på. Lenke til kommentar
G Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Bør kanskje finne en med 1920×1080 ja.. Edit: https://www.dustinhome.no/product/5011104449/250-g6 Beklager måtte ut litt på ettermiddag/kveld og myse fysisk i butikkene. Nå er det passert midtnatt og håper du fant noe som duger. Begge de du nevner var vel tokjernet, mens den som kvatne så foreslo var firekjernet. Dette var på side 52, så jeg har ikke fulgt tråden enda om dere har diskutert enda mere.. Endret 24. november 2018 av G Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Butikkene selger med tap og kundene syns tilbudene er helt "greie" Er nok ikke mye tap på de samsung Tvene. de får nok gode rabatter fra Samsung i disse dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå