elementsav Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Den jeg linket til (og de du linker til også forøvrig) har støtte for Bluetooth. Så med min anbefaling trenger du bare en blåtann dongle, eller at det er blåtann på laptoppen f.eks. Dongle'en som følger med den ene du kikker på er ikke Blåtann, men WiDirect (eller noe slikt), og gir litt mindre latency, altså den er i teorien bedre, ihvertfall til FPS. Takk for svar. Da blir det nok den med dongle. Kan kontrollen lades, eller bruker de vanlige batterier? Holder de lenge på strømmen? Vil jeg merke forskjel på trådløs vs ledning? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Leverer de til Norge, da? Jeg får ikke fri frakt på et brett med Cola hos maxgodis, ser det ut til. Ja de gjør det.. Fri frakt over 100 kroner. Tilbud på brus brett der var det enda billigere. Bestilte 6 brett. Feks 2 brett for 169,- Pepsi Max og 7 up. Det er 3.5 kroner boksen !! Lenke til kommentar
Holy Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Leverer de til Norge, da? Jeg får ikke fri frakt på et brett med Cola hos maxgodis, ser det ut til. Ser ut som du må handle for minst 300 kr (og under 345 kr) for å få fri frakt hos MaxGodis. Lenke til kommentar
G Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) https://www.kondomeriet.no/sexy-undertoy/type-undertoy/sexy-kostymer/flyvertinne-uniform-sm/ Går det an å få bestillet henne hjem til å servere hjemmekinopopcornet? Birdy-num-num Endret 23. november 2018 av G 1 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Noe bra tilbud på gaming PC? (Ferdigbygget eller i deler.) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 gikk noen kr i år også, men i fjor var det artige ting som subwoofer og TV, i år ble det kjedelig ting :| får la lommeboka ville til mandag hvis roborock kommer på tilbud da 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Bestilte den andersson frityr greia forøvrig, blir artig å se hvordan den er mot Philips, ikke jeg som skal ha den, men folk virka fornøyd med forrige utgaven, og denne var jo en del større 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Ja de gjør det.. Fri frakt over 100 kroner. Tilbud på brus brett der var det enda billigere. Bestilte 6 brett. Feks 2 brett for 169,- Pepsi Max og 7 up. Det er 3.5 kroner boksen !! Jeg får ikke velge noe annet land enn Sverige på leveringsadresse i hvertfall.. Ser ut som du må handle for minst 300 kr (og under 345 kr) for å få fri frakt hos MaxGodis. Åja, skjønner. Takk! Lenke til kommentar
Freakai Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/haandstoevsuger/dyson-v8-fluffy-plus-staaende-stoevsuger/p-965817/ Dyson v8 til en ok pris. Vurderer å stille klokka. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Takk for svar. Da blir det nok den med dongle. Kan kontrollen lades, eller bruker de vanlige batterier? Holder de lenge på strømmen? Vil jeg merke forskjel på trådløs vs ledning? Du kan bruke vanlige batterier, oppladbare, eller kjøpe et batteri som lader i kontrolleren mens du spiller, om du kopler den til med ladekabelen som følger med. Sistnevnte kalles "Play and charge kit". Noe bra tilbud på gaming PC? (Ferdigbygget eller i deler.) Er et par greie tilbud på Komplett, men ikke noe vi ikke har sett tilsvarende før. Altså en hvilken som helst tilfeldig "Super Weekend". Men det var jo ganske mange forskjellige bygg på tilbud nå, som regel er det jo bare -23 stykker, og typisk ikke den man selv ville hatt.. Endret 24. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Jeg får ikke velge noe annet land enn Sverige på leveringsadresse i hvertfall.. Capture1.PNG Åja, skjønner. Takk! Hæ? Når du legger varer i kassen så velger du land der. Går fint det.. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/haandstoevsuger/dyson-v8-fluffy-plus-staaende-stoevsuger/p-965817/ Dyson v8 til en ok pris. Vurderer å stille klokka. CDon har V6 på tilbud, blir den for svak kanskje? Jeg har ikke ide om hva som er forskjellen.. Lenke til kommentar
kafar Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Ser ut som du må handle for minst 300 kr (og under 345 kr) for å få fri frakt hos MaxGodis. Ni kan handla varor för 330 kr moms- och tullfritt. Om ni vill handla för mer än 330 kr behöver ni kontakta oss via kundtjänst och då tillkommer avgifter utöver ordinarie beställning. Ni kan läsa mer om tullregler och 350-kronorsregeln här: https://www.toll.no/no/netthandel/350kroner/. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Hæ? Når du legger varer i kassen så velger du land der. Går fint det.. Jeg var tydeligvis helt blind, fant det nå. Takk! Lenke til kommentar
elementsav Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Du kan bruke vanlige batterier, oppladbare, eller kjøpe et batteri som lader i kontrolleren mens du spiller, om du kopler den til med ladekabelen som følger med. Sistnevnte kalles "Play and charge kit". Ser at de ikke har inne slikt kit på cdon nå. Kansje jeg heller bør gå for den andre med kabel. Den vil vel fungere 100% som kablet? Lenke til kommentar
Holy Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Ni kan handla varor för 330 kr moms- och tullfritt. Om ni vill handla för mer än 330 kr behöver ni kontakta oss via kundtjänst och då tillkommer avgifter utöver ordinarie beställning. Ni kan läsa mer om tullregler och 350-kronorsregeln här: https://www.toll.no/no/netthandel/350kroner/. Kjøpsgrensen er satt opp fra 330 kr til 345 kr, trolig på grunn av Black Friday. Veldig godt tips fra @Centy88, Gottebiten er mye rimeligere enn MaxGodis på brus, og der er det ingen minimumsgrense. Endret 23. november 2018 av Holy Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Hei. Jeg kan lite om nettverk, men har en nettverkskabel ut av veggen her (bor i kjelleren) som jeg per i dag bruker i TVen. Kan jeg kjøpe denne og få fire utganger til feks xbox og apple-tv? Edit: Denne: https://www.dustinhome.no/product/5010057259/prosafe-gs105 Endret 23. november 2018 av tangenfoto Lenke til kommentar
Everket Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Svenskene har forstått det, og kaller det naturligvis tullregler. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Kjøpt belter fra https://grip6.com/ og håper de er så bra som de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå