awesnes Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Jepp, fikk svar på chatten på facebook relativt raskt at det var noe kluss med linken. Hadde ikke forventet å få svar på chatten så raskt på denne tiden... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Bestilte 2xu-tightsen på xxl, men på ordrebekreftelsen kom det opp at jeg hadde bestilt damemodellen, er 100% sikker på at jeg valgte herremodellen. Når jeg klikker på linken i mailen kommer jeg rett til herremodellen, samt at varenummeret stemmer med herremodellen, så regner med at det løser seg. Noen flere som har opplevd det samme? ja, vi diskuterte det for noen sider siden, det er visst bare en feil på xxl siden, modellnr/varenummer stemmer med herremodellen, den var også linket på herresidene, du ser det også på buksa, om det er rett eller curvy rundt hoftene edit; nvm så du hadde svart deg selv ;D Endret 22. november 2018 av henrikrox Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 XXL er treg og kræsjer La til varer i vognen og kræsjet på vei til kassen og nå er det noen som har stjålet varene mine (tom vogn) så det blir ikek noen handle Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Da ble det GoPro Hero 7 Black til meg selv og Forza Horizon 4 + Gran Turismo Sport som julegave til kidsa. Det gikk greit når man kom ut av Elkjøp køen 1 Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Da ble det en prosjektor og wifi mesh for min del i år, satser på å finne et elektrisk lerret imorgen som går til en rimelig penge. Ungene og fruen blir nok fornøyd med nytt "filmrom" over nyttår Var på vei til å kjøpe den for 10k for litt siden, så strålende fornøyd med å kunne få full pakke til samme pris idag ^^ https://www.komplett.no/product/954846/tv-lyd-bilde/projektorer/projektorer/epson-3lcd-projektor-tw5650?offerId=KOMPLETT-310-954846# https://www.komplett.no/product/1014486/datautstyr/nettverk/routere/linksys-velop-wi-fi-mesh-system-2-pk# Endret 22. november 2018 av LD93 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 XXL er treg og kræsjer La til varer i vognen og kræsjet på vei til kassen og nå er det noen som har stjålet varene mine (tom vogn) så det blir ikek noen handle Gjorde det hos meg, men venta litt så funket det igjen Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Da ble det en prosjektor og wifi mesh for min del i år, satser på å finne et elektrisk lerret imorgen som går til en rimelig penge. Ungene og fruen blir nok fornøyd med nytt "filmrom" over nyttår Var på vei til å kjøpe den for 10k for litt siden, så strålende fornøyd med å kunne få full pakke til samme pris idag ^^ https://www.komplett.no/product/954846/tv-lyd-bilde/projektorer/projektorer/epson-3lcd-projektor-tw5650?offerId=KOMPLETT-310-954846# https://www.komplett.no/product/1014486/datautstyr/nettverk/routere/linksys-velop-wi-fi-mesh-system-2-pk# Er vel fortsatt av en de beste prosjektorene under 10 000 som ble testet av lyd og bilde og projectorreviews, så innafor den prisen der ja Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Bestilte 2xu-tightsen på xxl, men på ordrebekreftelsen kom det opp at jeg hadde bestilt damemodellen, er 100% sikker på at jeg valgte herremodellen. Når jeg klikker på linken i mailen kommer jeg rett til herremodellen, samt at varenummeret stemmer med herremodellen, så regner med at det løser seg. Noen flere som har opplevd det samme? Hvis du klikker på Linken og ser hva det står OVER varen stå står det nok - bekledning - Herre - tights . Tror det er feil på selv varebeskrivelsen. Den ligger rett sted i menyen. Var det samme i stad Fikk bekreftelse selv nå. Det er varenummer 1157254 på herre tightsen. Og varenummer 1157255 på dame tightsen Endret 22. november 2018 av Mazeking Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Jeg kan jo nevne at Echo Dot, internasjonal versjon, 2. generasjon, er på tilbud på Amazon.de. Til 31 euro inkl. shipping er den komfortabelt under 350-kronersgrensa. Endret 22. november 2018 av tommyb 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Jeg har bamix swissline, og det er den mest oppskrytte stavmikseren jeg noen gang har vært borti. Heldigvis kastet jeg ikke min 10+ år gamle bosch når jeg kjøpte bamix slik at jeg fortsatt har en fungerende stavmikser i hus. Har vel selv noe som minner om denne. Synes den er kanon, så lenge "sausen" ikke lar få tjukne for mye: Skulle egentlig ikke tro det var så effektivt. Men den lille helt skjeive runde "jævelen" der pisker krem av kremfløten ganske greit Endret 22. november 2018 av G Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Artnr: 1157254 Angående 2XU tightsa Hei, Ja, vi hadde feil tekst, men du har bestilt rett MvhLasseXXL 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Få F!! meg ikke lagt de HH superunder i handlekurven på XXL.. Det enda mer irriterende er at jeg fikk bestilt, men ikke F om jeg fikk ordrebekreftelse eller noe, så da har den vel ikke gått igjennom... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Artnr: 1157254 Angående 2XU tightsa Hei, Ja, vi hadde feil tekst, men du har bestilt rett Mvh Lasse XXL Det er bra, ellers så hadde mange blitt skuffa 1 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Få F!! meg ikke lagt de HH superunder i handlekurven på XXL.. Det enda mer irriterende er at jeg fikk bestilt, men ikke F om jeg fikk ordrebekreftelse eller noe, så da har den vel ikke gått igjennom... Tok vel 30 min før jeg fikk den på mail Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Ordrebekreftelse fra XXL tok litt tid Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Det er bra, ellers så hadde mange blitt skuffa Fikk bekreftelse selv nå. Det er varenummer 1157254 på herre tightsen. Og varenummer 1157255 på dame tightsen 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Få F!! meg ikke lagt de HH superunder i handlekurven på XXL.. Det enda mer irriterende er at jeg fikk bestilt, men ikke F om jeg fikk ordrebekreftelse eller noe, så da har den vel ikke gått igjennom... Hm sjekket selv jeg nå, har heller ikke fått ordrebekreftelse, hm det var rart, bestilte rundt 2100 ish får høre med de Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 da ble det pny 2080ti 2 Lenke til kommentar
traktordekk Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Få F!! meg ikke lagt de HH superunder i handlekurven på XXL.. Det enda mer irriterende er at jeg fikk bestilt, men ikke F om jeg fikk ordrebekreftelse eller noe, så da har den vel ikke gått igjennom... Tok meg kanskje ett minutt å få ordrebekreftelsen.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Ute etter ny stekeovn og platetopp. Ser ut til at komplett har best tilbud her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå