PaladinNO Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 hmm. Skal sjekke den ut. Tenkte å bruke den til sykling/langrann/topptur (både med og uten ski) osv. Er det kanskje litt lite med 470lm da? Er du på jakt etter en hodelykt, så har jeg en lengre post på slike her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1159656&page=30&do=findComment&comment=24609611 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Smelte til med 2XU tights til hele familien på XXL.... Bestilte 4 og det gikk igjennom med betalingen Endret 22. november 2018 av Mazeking Lenke til kommentar
Everket Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Jeg var heldig på elkjøp, prisene ble satt ned 20.57 og 20.58 var jeg ferdig å betale. Siden oppførte seg helt normalt. Endret 22. november 2018 av Everket Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Jeg handlet de tingene jeg visste skulle komme på tilbud hos elkjøp tidligere i dag. Yale doorman, amd 2600x og corsair hx1000i psu til halv pris. 2600x på tilbud? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Apple store er nede for oppdateringer! Så da blir det spennende å se hva de kommer med av priser på produkter Altså apple.no/store Endret 22. november 2018 av Mazeking Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Noen GPU´er til grisepris så langt? 1 Lenke til kommentar
Horge Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Si fra om noen ser gode lesebrettilbud! Komplett har hostet frem Amazon Kindle Paperwhite 2015 WiFi til kr 999, hvilket visstnok skal være 20% avslag. Jeg aner hverken om det er et bra lesebrett eller et bra tilbud, men jeg har noen i familien som ønsker seg noe slikt til jul, så rop ut hvis du ser andre (bra!) tilbud. =) 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Husk at ett bomkjøp som blir liggende ubrukt gjerne utjevner rabattene på alle de andre produktene, ikke stress dere i hjel med å "spare dere blakke" ved å kjøpe ting dere ikke trenger 5 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Tror Amazon selv har tilbud på Paperwhite, så det tidligere. Ah, men på det tilbudet sender de ikke til Norge. Endret 22. november 2018 av tommyb Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Husk at ett bomkjøp som blir liggende ubrukt gjerne utjevner rabattene på alle de andre produktene, ikke stress dere i hjel med å "spare dere blakke" ved å kjøpe ting dere ikke trenger Jepp. Sånn som den tightsen jeg kjøpte. Hvem bruker det på menn. 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 https://www.platekompaniet.no/headset/over-ear-lukkede/sony-h.ear-on-2-wireless-noise-cancelling-headphones---black/ vurderer sterkt de her! Noen som har de? Anbefales? Lenke til kommentar
KongeSamfunn Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 I høyeste grad, ja. Går nok for den jeg også. Trenger den bare til siste semesteret. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 https://www.platekompaniet.no/headset/over-ear-lukkede/sony-h.ear-on-2-wireless-noise-cancelling-headphones---black/ vurderer sterkt de her! Noen som har de? Anbefales? https://www.tek.no/artikler/samletest-aktiv-stoydemping-til-under-2000-kroner/434512 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Bestilte 2xu-tightsen på xxl, men på ordrebekreftelsen kom det opp at jeg hadde bestilt damemodellen, er 100% sikker på at jeg valgte herremodellen. Når jeg klikker på linken i mailen kommer jeg rett til herremodellen, samt at varenummeret stemmer med herremodellen, så regner med at det løser seg. Noen flere som har opplevd det samme? Endret 22. november 2018 av awesnes Lenke til kommentar
G Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Jula har 50% på alt av Philips men begrenset utvalg. Clas Ohlson har 20% på alt. Var innom Jula i dag for å myse. Fant at lagerbeholdningen av en stykk "størrelse" "pære" ville vært nok for kanskje 2 - 3 personer maks. før evt. utsolgt i morgen. Spurte om det gikk an å etterbestille inn til butikken for denne Black Friday-prisen på 50 %, og det mente han at ville gå an å få til. Grei pris på Bamix hos Kitchn nå. Eneste stavmikseren som gjelder, at folk klarer å eie noe annet uten å gråte seg i søvn hver kveld er meg en gåte. Ja den er god og åpen i bunnen til å dra inn "sausen"/bitene. Men man må tilføre bittelitt væske om det blir for tjukkt. Nå vet jeg ikke forskjell på Bamix og en del andre proff-stavmiksere. Men vil tro at det kanskje er noen andre gode i markedet fra andre merker. Men Bamix er ihvertfall en av enerne, dessidert! Endret 22. november 2018 av G Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Da var XXL unnagjort med bl.a 2xu tights x2, swix bukse x1, Helly Hansen x2 sett nesten det samme som meg følte jeg gjorde en god deal der altså 1 Lenke til kommentar
Eakster Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 https://www.platekompaniet.no/headset/over-ear-lukkede/sony-h.ear-on-2-wireless-noise-cancelling-headphones---black/ vurderer sterkt de her! Noen som har de? Anbefales? https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hodetelefoner/WHH900NBK/sony-h-ear-on-2-wireless-nc-around-ear-hodetlf-sort?scid=Pricecomparison2989_2_False Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Bestilte 2xu-tightsen på xxl, men på ordrebekreftelsen kom det opp at jeg hadde bestilt damemodellen, er 100% sikker på at jeg valgte herremodellen. Når jeg klikker på linken i mailen kommer jeg rett til herremodellen, samt at varenummeret stemmer med herremodellen, så regner med at det løser seg. Noen flere som har opplevd det samme? Navnet på herremodellen var feil, så antar det er grunnen Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Bassbrothers har mye greit av anlegg til bil på tilbud nå Lenke til kommentar
Supradog Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Må si jeg likte denne. Kommer jo bare man legger en vare i kurven nå. klarer den i det hele tatt å vise lenger tid? Glad det ikke var noe jeg faktisk hadde lyst på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå