Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler at denne bransjen kommer til å skyte seg selv i foten etterhvert med BF. Ihvertfall når de drar ut en uke. Jeg merker jeg begynner å bli lei maset og ser jo nå at denne "dagen" ofte ikke er den billigste uansett.

I tillegg er det vanskelig å holde oversikten. Mange ser kanskje et produkt på tilbud nå, men så tenker de "kanskje jeg bør vente til Fredag, for da kan prisen være enda bedre?". Men så viser det seg at den ikke ble det og at produktet er utsolgt eller tilbudet bare varte en dag.

Selv så kjøpte jeg med nye aplinski og bindinger i dag på XXL i frykten for at de blir utsolgt. Og siden XXL har 30 dagers prisløfte kan jeg heller bare på refundert pengene om det viser seg at de havner på tilbud.

Endret av Vertical^
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vanlig xbox one s 1TB har aldri vært billigere enn 2000 kr, og her får du jo med et spill, ser den har ligget på 1999 kr hele uka, men for all del, god deal. Ville ventet til fredagen dog, står at elkjøp skal komme med noe xbox one tilbud da

https://www.elkjop.no/cms/gaming-black-friday-tilbud/black-friday-tilbud-fra-gaming/

Dog med forza horizon

Lenke til kommentar

Vanlig xbox one s 1TB har aldri vært billigere enn 2000 kr, og her får du jo med et spill, ser den har ligget på 1999 kr hele uka, men for all del, god deal. Ville ventet til fredagen dog, står at elkjøp skal komme med noe xbox one tilbud da

https://www.elkjop.no/cms/gaming-black-friday-tilbud/black-friday-tilbud-fra-gaming/

Dog med forza horizon

Ja, men spørs om den blir noe billigere da  :hmm: Mer intressant med BF5 enn Forza.

Lenke til kommentar

Noen ganger dog så syntes jeg warmdim blir for orange, jeg har sg junistar isosafe eller hva den heter som går rett i isolasjon, har et rom med warmdim varianten av denne og at annet med vanlig, og syntes faktisk den vanligste er finest på lav dimming, da fargen osv på veggen blir "rar" med warmdim.

Helt enig. Jeg er mye mer glad i rent hvit lys enn det warmdim lyset. Men er vel som alltid, smak og behag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I tillegg er det vanskelig å holde oversikten. Mange ser kanskje et produkt på tilbud nå, men så tenker de "kanskje jeg bør vente til Fredag, for da kan prisen være enda bedre?". Men så viser det seg at den ikke ble det og at produktet er utsolgt eller tilbudet bare varte en dag.

Selv så kjøpte jeg med nye aplinski og bindinger i dag på XXL i frykten for at de blir utsolgt. Og siden XXL har 30 dagers prisløfte kan jeg heller bare på refundert pengene om det viser seg at de havner på tilbud.

Helt enig her. Tenkte å kjøpe meg Gaming-PC om et kupp dukket opp, men ser ut som jeg blir pc-løs en stund til. 

Føler at de som kjøper dagene før baserer seg mye på returretter slik at de uansett er trygge om det skulle bli enda billigere senere.

Lenke til kommentar

Ønsker meg en koffert med maksimale målene 23 x 44 x 65 cm. Skal passe inn i en annen koffert, så..

Mulig jeg har funnet en løsning i en ikke-tilbudskoffert hos Clas Ohlsson, men hvordan duger Asaklitt Lightweight kr 399,- på holdbarhet egentlig, noen som har erfaring?

Endret av G
Lenke til kommentar

Mulig jeg har funnet en løsning i en ikke-tilbudskoffert hos Clas Ohlsson, men hvordan duger Asaklitt Lightweight kr 399,- på holdbarhet egentlig, noen som har erfaring?

Skulle akkurat til å anbefale deg den, men så hadde du jo postet igjen selv  :)

Jeg kjøpte den minste for å ha med som håndbagasje på fly, og den har i hverfall vært helt ok. 

Har bare brukt den på en tur, så jeg vet ikke så mye om holdbarhet, men den føles ikke superbillig eller håpløs på noen måte.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Gi en lyd om noen finner en god deal på mobil til ca 1800-2200!  

Den er vel ikke på tilbud så vidt jeg har sett enda, men Xiaomi A2 er vel den beste budsjett telefonen for øyeblikket. A2 har clean android som er stort pluss syntes jeg.

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4878244

Ellers så har jeg p20 lite vært på tilbud til 1999 kr denne uka

https://www.komplett.no/product/995534/mobil/mobiltelefon/huawei-p20-lite-64gb-sort#

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...