ROSY Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Nettavisen: Her er oversikten over alle Black Week-tilbudene! http://blackfriday.nettavisen.no/black-friday-black-week-tilbudene-har-allerede-startet/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Kjøpte en Acer Chromebook Spin 15 for et par mnd siden. Meningen var å ha den som en portal streaming sak som kunne stå i "telt" modus. Nå er jeg frelst. Sjelden jeg brukes Windows laptopen nå egentlig. Til det du skriver er chromebook helt genial og veldig mye tryggere å bruke enn en PC Selv så håper jeg på et sinnsykt bra tilbud på 75Q9FN eller 77C8 til å bytte ut min 65B7 fra fjorårets Black Friday Supert, da tror jeg den kommer til å bli perfekt. Takker Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Håper på noe tilbud på alpintski, men nå som vinteren har kommet er jeg ikke sikker på om det blir å finne Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Tilbudene til Power, dagstilbud, gjelder de bare i butikk mon tro? Eller fra kl0000 på nettbutikk og? Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Jeg tror det stod at tilbudene ble lagt ut på nett kl 12? Hvertfall for klikk og hent. Edit: Som i 12 på formiddagen da. Endret 20. november 2018 av CammiZ Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Fikk meg en Garmin Fenix 5 sapphire treningsklokke for 3300kr. Bra kjøp når den ellers blir solgt for 6000kr alle andre steder. 1 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Fikk meg en Garmin Fenix 5 sapphire treningsklokke for 3300kr. Bra kjøp når den ellers blir solgt for 6000kr alle andre steder. Hvor? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Hvor? Ja... folk er elendig på å legge med hvor de kjøpte eller fant tilbudene.. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Ganske bra kjøp på massasjepute i mine øyne:https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/massasje/EXPAIN05/expain-relax-back-massasjepute-101005 Kjøpte en sånn i går som en del av julegaven til konaGikk også for den Under Armour tightsen fra X-life som ble postet her for et par dager siden Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Håper på tilbud på DT770 da min Qpad qh-1339 tok kvelden, har én DT770 som blir brukt som backup men trenger da nå en DT770 til, til alt annet. Kjøpte egentlig Jensen Buddy Stadium til dette men tror jeg kommer til å kansellere. Ser DT990 er på tilbud på komplett men med 250ohm og at den er mer åpen er kjipt for mitt bruk. :/ Lenke til kommentar
sfRoyal12 Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Fikk meg en Garmin Fenix 5 sapphire treningsklokke for 3300kr. Bra kjøp når den ellers blir solgt for 6000kr alle andre steder. Hvor? Dette var på løpeshop.no, men de ble utsolgt ganske fort på mandag. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Håper på tilbud på DT770 da min Qpad qh-1339 tok kvelden, har én DT770 som blir brukt som backup men trenger da nå en DT770 til, til alt annet. Kjøpte egentlig Jensen Buddy Stadium til dette men tror jeg kommer til å kansellere. Ser DT990 er på tilbud på komplett men med 250ohm og at den er mer åpen er kjipt for mitt bruk. :/ Jeg tenkte mye det samme, men ender nok opp med en Corsair Gaming HS60 eller HyperX Cloud Flight til PC-bruk, og så omrokkere litt på de andre headsettene jeg har i stedet. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Hvor?Løpeshop, gadd ikke å skrive da det ble utsolgt allerede på søndag. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Løpeshop, gadd ikke å skrive da det ble utsolgt allerede på søndag.For alle andre er det mer interessant at de er utsolgt enn at de har vært på tilbud 2 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Ja... folk er elendig på å legge med hvor de kjøpte eller fant tilbudene..Faktisk helt tilfeldig at jeg fant tilbudet. En av årsakene at jeg ikke skrev hvor jeg fant tilbudet er fordi jeg aldri før har hørt om Løpeshop nettbutikk så derfor trodde jeg at det må være noe lureri siden det tilbudet var mye bedre enn noe annen sted. Dette var på søndag, og samme kvelden ble det utsolgt, når jeg skrev kommentar overfor var det ikke noe vits å skrive h or det tilbudet var. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Ganske bra kjøp på massasjepute i mine øyne: https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/massasje/EXPAIN05/expain-relax-back-massasjepute-101005 Kjøpte en sånn i går som en del av julegaven til kona Gikk også for den Under Armour tightsen fra X-life som ble postet her for et par dager siden Var det så god pris da? Hundrelapp billigere her: https://www.xxl.no/expain-relax-back-massasjeapparat/p/1144305_1_style Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Var det så god pris da? Hundrelapp billigere her: https://www.xxl.no/expain-relax-back-massasjeapparat/p/1144305_1_style Den kosta 299 i går. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Noen som vet om noen sider som selger bildeler e.l. med tilbud denne uken? Lenke til kommentar
G Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Tar prisjakt.no og de der tjeneste å fisker inn black fridayprisene der og da, eller må en alltid sjekke i alle butikker manuellt? Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Noen som vet om noen sider som selger bildeler e.l. med tilbud denne uken? Ville holdt et øye med Eurodel på fredag eller spørre dem. De hadde 20% ca på alle deler i fjor. skal vel litt til å få så høyere %? 30% på skruvat og mekonomen har det vært tidligere i november, men de er som regel litt eller mye dyrere fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå