Gå til innhold

Skjermtest i Januar


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tester liker vi ja.. :thumbup: men er ikke skjermer veldig individuelt?

 

vil dere gå vitenskapelig til verks med tester spesiallaget for skjermer? hvilke tester kommer dere til å kjøre?

siden tester er individuelt , har jeg satt sammen et team på 8 stykker. Skaffer et bredere spekter med synspunkter da.....

 

vi gjør alt som disse gjør: http://www.dinside.no/php/art.php?id=29778

 

pluss litt til ;)

Lenke til kommentar
Får du betalt for å teste disse skjermene, eller syntes du det er rett å slett så morro at du gjør sånt gratis?

 

for jeg vet om mange andre ting det er MYE bedre å gjøre i helgene...

sitter vel igjen med 70 skjermer som jeg selger til folk her på forumet....

 

neida.

 

Gjør dette av egenintereresse + at jeg får noen godtgjørelser. Men jeg tjener ikke på dette nei. Men syns det er greit å vite hva jeg prater om når noen spør meg om LCD.

 

Skal også teste LCD TV'er og det betyr at jeg fremover vil konstant ha en tv i stua som jeg sier min mening om. Og siden jeg ikke har råd til å kjøpe en LCD skjerm er det greit å bytte ut en i måneden :p

Lenke til kommentar

Da skulle fruen ha vært med som "dommer". Mer sykt blikk for døde pixler eller feil på en skjerm skal du leite lenge etter.

 

Jeg hadde hatt en lcd skjerm med en SVAK blå/hvit prikk på den bærbare i 3mnd, aldri sett den. (bakgrunnen var jo stort sett hvit/blå). Tok hu 2sec så sier a "er det noe feil med skjermen din? ser en prikk der".

 

Da blei jeg sur :cry:

 

Så min konklusjon er at kvinnfolk må se bedre enn mannfolk :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...