Hes. Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Fikk ny tlf i dag, denne har BOE skjerm, så får vi se hvordan dette går Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Fikk ny tlf i dag, denne har BOE skjerm, så får vi se hvordan dette går Spennende! Hold oss oppdatert Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Er det noen som har fått telefonen reparert og ikke bare byttet? Fungerte den etter skjermen var byttet? Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Spennende! Hold oss oppdatert Ja det skal jeg gjøre, sålangt er det overhode ingen antydning til gluegate, men vi får se om noen dager. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Noe helt annet, noen som vet om en skjermbeskytter (tempered glass) som fingeravtrykk funker gjennom? Prøvd 2 nå, ingen av de har funka. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Noe helt annet, noen som vet om en skjermbeskytter (tempered glass) som fingeravtrykk funker gjennom? Prøvd 2 nå, ingen av de har funka.Har du lagt inn fingeravtrykkene etter påføring av skjermbeskyttelsen? Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Funket dårlig på de 2 jeg har testet, etter montering så vil den ikke registrere heller, fikk til å registrere fingeren på nytt en gang med mye om og men.. Men funker dårlig i bruk. Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Jeg leverte inn telefonen til Elkjøp for reparasjon pga grønnskjær i (LG) skjermen, men endte opp med å få en helt ny tilbake. Denne har BOE skjerm og ser foreløpig veldig bra ut. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Nå viser den mobilen jeg fikk direkte fra Huawei også tendenser til grønnskjær. Det etter 4 dager. LG skjerm.. Mobil nr 3. Dem sier at nå må jeg ta kontakt direkte med stedet jeg kjøpte det fra. Jævlig bra Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Jeg leverte inn telefonen til Elkjøp for reparasjon pga grønnskjær i (LG) skjermen, men endte opp med å få en helt ny tilbake. Denne har BOE skjerm og ser foreløpig veldig bra ut. Bare gambling eller kunne du se at det var en BOE skjerm før du fikk den? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Nå viser den mobilen jeg fikk direkte fra Huawei også tendenser til grønnskjær. Det etter 4 dager. LG skjerm.. Mobil nr 3. Dem sier at nå må jeg ta kontakt direkte med stedet jeg kjøpte det fra. Jævlig bra Helt latterlig. Det sier i grunn mye om Huawei sin uvitenhet. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 26. november 2018 Forfatter Del Skrevet 26. november 2018 Kan informere om at det fortsatt ikke er noe antydning til gluegate på telefonen jeg fikk på fredag med BOE skjerm, men fortsatt tidlig da, så vi får se etterhvert. 1 Lenke til kommentar
ashroot Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Hei folkens, bare lurte på om P20 pro til 5200 er verdt pengene? eller skal jeg gå for mate 20 pro? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Hei folkens, bare lurte på om P20 pro til 5200 er verdt pengene? eller skal jeg gå for mate 20 pro? Jeg vil absolutt påstå at P20 Pro til 5200 kr er mer for pengene, spesielt med tanke på at det er mange defekte Mate 20 Pro der ute. Lenke til kommentar
minim Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Er det noe serienummer eller noe på esken som kan indikere at den har BOE skjerm eller må man skru på telefonen. Hadde jo vært greit å kunne plukke ut en med boe skjerm siden de ser ut for å ha langt mindre problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 (endret) Er det noe serienummer eller noe på esken som kan indikere at den har BOE skjerm eller må man skru på telefonen. Hadde jo vært greit å kunne plukke ut en med boe skjerm siden de ser ut for å ha langt mindre problemer. Ser ikke ut til at Huawei har kontroll på hvilke telefoner det gjelder engang. Endret 28. november 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
papp1to Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Noen som har mottatt den trådløse ladeplaten fra huawei som alle som bestilte før 5 november skulle få? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Noen som har mottatt den trådløse ladeplaten fra huawei som alle som bestilte før 5 november skulle få? Mottok denne kun dager etter at kampanjen gikk ut. Har du registrert kjøpet ditt for å få den tilsendt? Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Noen som har mottatt den trådløse ladeplaten fra huawei som alle som bestilte før 5 november skulle få? Fikk den for et par uker siden. Lenke til kommentar
papp1to Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Jepp. Fikk bekreftet det på mail også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå