Bjørnli Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Jeg kjøpte tlf hos power men via telenor switch greiene, må jeg snakke med telenor eller power? (ang grønn kant problem) Btw, blå og LG skjerm Endret 17. november 2018 av Bjørnli Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Jeg kjøpte tlf hos power men via telenor switch greiene, må jeg snakke med telenor eller power? (ang grønn kant problem) Btw, blå og LG skjerm Fyll inn dere skjemaet og send inn telefonen. Jeg sendte inn min tirsdag denne uken og fikk den igjen fredag. http://net2.emrox.net/stable/net2/order_registration.render_entry Endret 17. november 2018 av torbjornhb Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Lite aktuelt for meg å være uten telefon.. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Lite aktuelt for meg å være uten telefon.. Det er i hvert fall alternativet ditt dersom du vil ha den fikset. Du kan høre om de har lånetelefon eventuelt. Lenke til kommentar
minim Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Om man har ny Switch avtale har man gjerne plus forsikring som gjør at man får ny telefon med en gang vel? Husker ikke om den ble sendt med express eller om man fikk ny i butikken men.. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 En av Huawei ansatte kommer til meg på mandag og bytter den hjemme hos meg , da jeg opplevde samme feil 2 ganger nå. Så det er jeg fornøyd meg, de garanterte også at det ikke er noe feil på den jeg får så vi får se. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg får for eksempel instagram til vise hele innholdet på skjermen uten at noe forsvinner ut på sidene? Endret 17. november 2018 av torbjornhb Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Om man har ny Switch avtale har man gjerne plus forsikring som gjør at man får ny telefon med en gang vel? Husker ikke om den ble sendt med express eller om man fikk ny i butikken men.. Dette er en ved uhell eller tyveri, ikke reprasjon som skyldes fabrikkfeil. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Har en Mate 20 Pro som er kjøpt via SWAP på Elkjøp. Er det Telenor eller Elkjøp som skal ha den i retur? Den grønne linjen har oppstått på høyre side av skjermen, og er lett synlig i mørke rom når jeg har grå bakgrunn på telefonen. Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 I Norge har du vel krav på å kunne dra til forhandleren der du kjøpte den 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Tror alle sammen blir henvist til verkstedet som tar seg av Huawei telefoner. Comodo eller hva det heter. Har en til salgs hvis noen er interessert...ta det på pm eventuelt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Jeg må vel ringe Telenor i morgen.. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Da sitter jeg med min mobil nr 3, ble lovet boe skjerm men fikk lg nok en gang. Denne her er forøvrig helt feilfri fra starten, hvorav den ble testet av Huawei og i følge dem er det fra nye batchen. Vi får håpe det holder seg. #pray4huawei Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Da sitter jeg med min mobil nr 3, ble lovet boe skjerm men fikk lg nok en gang. Denne her er forøvrig helt feilfri fra starten, hvorav den ble testet av Huawei og i følge dem er det fra nye batchen. Vi får håpe det holder seg. #pray4huawei Hva gjør de annerledes denne gangen? Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Var synd det med de grønne kantene. ellers en perfekt telefon. Endret 20. november 2018 av Formula90 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Min har grønne kanter etter kun tre dager, men føler samtidig ikke at det er noe vits å bytte den inn mot en ny telefon når så mange har dette problemet. Så da må en tre dager gammel telefon sendes inn til reprasjon? Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Da sitter jeg med min mobil nr 3, ble lovet boe skjerm men fikk lg nok en gang. Denne her er forøvrig helt feilfri fra starten, hvorav den ble testet av Huawei og i følge dem er det fra nye batchen. Vi får håpe det holder seg. #pray4huawei Du får holde oss oppdatert, sendte min inn i går (Mobylife tror jeg), så får vi se hva jeg får i retur Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Min som har fått byttet skjerm har fått det samme problemet igjen. Virker som at dette problemet har kommet for å bli. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Min som har fått byttet skjerm har fått det samme problemet igjen. Virker som at dette problemet har kommet for å bli. Bare fortsett å sende den inn. Du får til slutt hevet kjøpet. Skjønner at dette er en telefon som mange vil beholde, men man kan ikke godta at en telefon til nesten 9000 kr skal fortsette å ha dette problemet. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Bare fortsett å sende den inn. Du får til slutt hevet kjøpet. Skjønner at dette er en telefon som mange vil beholde, men man kan ikke godta at en telefon til nesten 9000 kr skal fortsette å ha dette problemet. Takk for det. Jeg kommer nok til å returnere den til Power på åpent kjøp. Litt synd, men håper Huawei finner en god løsning for alle som opplever dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå