Mr Pepe Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 I følge xda så er det 60% LG og 40% BOE skjermer. Spiller ingen rolle hvilken farge det er. Jeg har hatt 2 stk twillight med LG nå Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Dama kjøpte seg en for en uke siden. Ho har ikke klaga på noe. Ho har Twilight utgaven og LG. Sjekket med appene og ser det er grønt rundt kantene samt litt mere i bunn av skjerm. Hvordan påvirker dette vanlig bruk? Ho sier ho ikke merker noen ting Er det sånn at man får ny uansett om man leverer den? Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Merker det veldig i Spotify, programmer med litt mørk grå aktiv bakgrunn, da er det rimelig irriterende.. Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Ok. får se litt etterhvert da om det bare er og få den levert. Kjedelig og levere om man får en med samme problem igjen. Det er det vel stor sjangs for desverre.. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Ok. Har Twilight og BOE skjerm uten problemer. Flaks da? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Sendte inn min nå. Men helt ærlig så var det jo ikke plagsomt... Det varierer kanskje mellom telefonene. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Ok. Har Twilight og BOE skjerm uten problemer. Flaks da? 1 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Idag kom den trådløse laderen ? 1 Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg har LYA-L29 og den har et ganske tydelig grønnskjær i kantene, men dette avhenger av bakgrunnen. Helt sort forblir sort, mens på feks grått blir det veldig tydelig. Beklager dårlige bilder. iPad i dårlig belysning er ikke akkurat, ehhhh, Mate 20 Pro... ? Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Svaret jeg fikk fra Huawei var som forventet.. Ta kontant med forhandler slik at den kan bli sendt inn til en av Huaweis service partnere (Commodo walkin og Mobylife). Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Til dere som har problemer med lys lekkasje. Kontaktet power på tirsdag og fikk opprettet retursak digitale. Printet ut returseddel og sendte inn telefonen til verkstedet samme dag. De mottok den i går ettermiddag og allerede i morges var den reparert med ny skjerm og bakside. Nesten bedre enn å få ny, for da er den nok sjekket og fri for feil. Håper å ha den i morgen. Bra løst med andre ord. Har egentlig tenkt å selge den ettersom den blir for stor for meg, men det sitter langt inne, for det er en vanvittig god telefon. Kameraet er jo bare loco! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Til dere som har problemer med lys lekkasje. Kontaktet power på tirsdag og fikk opprettet retursak digitale. Printet ut returseddel og sendte inn telefonen til verkstedet samme dag. De mottok den i går ettermiddag og allerede i morges var den reparert med ny skjerm og bakside. Nesten bedre enn å få ny, for da er den nok sjekket og fri for feil. Håper å ha den i morgen. Bra løst med andre ord. Har egentlig tenkt å selge den ettersom den blir for stor for meg, men det sitter langt inne, for det er en vanvittig god telefon. Kameraet er jo bare loco! Jeg hadde aldri godkjent reparasjon av mobilen når den er såpass ny. Hvilken skjerm fikk du ? For problemet oppstår fort etter 3-5 dager. Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Samme policy på Elkjøp. Var innom i går og tok en prat med service desken. Etter 7 dagers bruk kan ikke telefonen erklæres DOA (dead on arrival) og må leveres inn. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Jeg hadde aldri godkjent reparasjon av mobilen når den er såpass ny. Hvilken skjerm fikk du ? For problemet oppstår fort etter 3-5 dager. Vet ikke hvilken skjerm det er før jeg får den, men vil mye heller ha en enhet de har testet enn en ny som sikkert har samme problem. Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Jeg leverte inn min til Elkjøp i dag. Får se hva de sier. Lenke til kommentar
papp1to Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Hei. Noen som har prøvd denne med Google chromecast ultra? Når jeg skal caste bilder fra google photos via appen på telefon så blir kvaliteten helt horribel. Det samme skjer med kvaliteten når jeg speiler telefonskjermen. Men video fra youtube og netflix blir bra kvalitet på. Noen som har mulighet å teste og dele erfaring? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Har ikke telefonen tredje part notifikasjoner i alltid på skjermen? Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg har hatt min Twilight LYA-L29 siden 5 november. Skjermen er en synaptics-LAYA171020-LG-01-18-10-51. Ingen problemer med skjermen eller telefonen så langt. Bank i bordet. Kan ikke si at jeg var like heldig med Sony WH-1000XM3 som var DOA. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg opplever fargelekkasje til tider. Kommer å går litt. Jeg kjøpte telefonen i Telenor's nettbutikk, kan jeg da sende den tilbake via en av Telenor's fysiske butikker? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Hei. Noen som har prøvd denne med Google chromecast ultra? Når jeg skal caste bilder fra google photos via appen på telefon så blir kvaliteten helt horribel. Det samme skjer med kvaliteten når jeg speiler telefonskjermen. Men video fra youtube og netflix blir bra kvalitet på. Noen som har mulighet å teste og dele erfaring? Ja, funker helt ræva. Den er ikke i listen over optimaliserte enheter, men håper det kan endre seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå