torbjornhb Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Er det en annen måte å få skjermen til å "krympe" enn den ene sveipe bevegelser som er standard? Finnes jo en million apper som lar deg stille gestures, men har ikke funnet noen god løsning på å få selve skjermbildet til å krympe. Synes Huawei sin funksjon fungerer dårlig og inkonsekvent. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Dere som har skjermproblemer, har dere LYA-L29 eller LYA-L09 versjonen? Fra huawei forumet i england: Hey there, after checking out xda and reddit I decided to post here of what could be the issue or what models. Seems like this problem occurs on LYA-L09 devices with LG screen.Myself and a few other users have the LYA-L29 device with LG screen and so far nobody of us detected any green bleeding/radiation problems. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Håper den synker like kjapt i pris som P20 Pro gjorde. Telia sitt tilbud til jobben var ikke godt nok til at det ble godkjent.Tydeligvis tar Telia seg betraktelig mer betalt for leasingavtaler på Android-telefoner kontra iPhone... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Dere som har skjermproblemer, har dere LYA-L29 eller LYA-L09 versjonen? Fra huawei forumet i england: Hey there, after checking out xda and reddit I decided to post here of what could be the issue or what models. Seems like this problem occurs on LYA-L09 devices with LG screen. Myself and a few other users have the LYA-L29 device with LG screen and so far nobody of us detected any green bleeding/radiation problems. Jeg har LYA-L29 og har grønne kanter... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Da har jeg vært i kontakt med Huawei og dem tilbyr meg å bytte til ny enhet med personlig oppmøte. Så dette blir da min mobil nummer 3. Dem bekreftet forøvrig at den blir uten defekt så jeg forventer BOE skjerm denne gang. Godt håndtert av Huawei Norge hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Har LYA-29 og ikke grønn skjerm 2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Har LYA-29 og ikke grønn skjerm hvilke skjerm har du ? her er lg og sånn ser min nr 2 ut.. verre enn forrige Endret 12. november 2018 av Mr Pepe Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Åssen ser man hvilken skjerm man har egentlig? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Åssen ser man hvilken skjerm man har egentlig? Last ned den appen her https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.andr7e.deviceinfohw så ser du under touchscreen om det står LG eller BOE For å se etter feilen last ned appen her og trykk på " check " ( først må du ha brightness på minimum ) Så kan du svipe på skjermen for å leke med hvit og svar nivå etc. https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_avaworks00.LCDBurnInWiper Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Se der ja... Trodde jeg slapp unna, men etter å ha testet ved å følge oppskriften over, så lyser det rene diskoteket her. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Jeg har LYA-L29 og tydeligvis LG skjerm. Klarer så vidt å skimte lys på kantene når jeg bruker Burn in Wiperen. Er det bare å reklamere først som sist da? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Jeg har LYA-L29 og tydeligvis LG skjerm. Klarer så vidt å skimte lys på kantene når jeg bruker Burn in Wiperen. Er det bare å reklamere først som sist da? Samme med meg. Kontaktet Power hvor jeg har kjøpt min. Får ikke byttet direkte i butikk, så den må sendes inn. Synd. Faller tilbake til iPhone X. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Jævla dritt as. Andre gang jeg bytter telefon på en måned.. Kanskje likegreit, var ikke strålende fornøyd med at telefonen manglet AUX uansett Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Jævla dritt as. Andre gang jeg bytter telefon på en måned.. Kanskje likegreit, var ikke strålende fornøyd med at telefonen manglet AUX uansett Hva var galt med deg forrige? Hvilken modell? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Hva var galt med deg forrige? Hvilken modell? Jeg kjøpte først en Nokia 7 Plus, som jeg benyttet angreretten på. Har bare hatt én Mate 20 Pro. 1 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Har lastet ned appene, testet og styrt. Klarer ikke finne noe unormalt. BOE skjerm Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Www.mobil.se. Virker som om det har betyd ing, hvilken farge du har. BOE skjermen sitter i Twilight utgaven mens den blå har LG skjerm og problemer. Hvilken farge har dere med problem? Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 12. november 2018 Forfatter Del Skrevet 12. november 2018 Www.mobil.se. Virker som om det har betyd ing, hvilken farge du har. BOE skjermen sitter i Twilight utgaven mens den blå har LG skjerm og problemer. Hvilken farge har dere med problem? Twilight med LG skjerm Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Blå med LG skjerm. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Jeg har den med lilla fade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå