torbjornhb Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ingen som har tips til hvordan man får justert tastaturet til å fungere bedre med den buede skjermen? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Hva er det som gjør at det ikke er andre kandidater? Har en S8, så føler kanskje ikke at S9 vil være sårlig oppgradering. LG V30s ThinQ har vel fått så som så på anmeldelser. LG V40 vet jeg ikke om kommer til Norge. Oneplus 6 (evt 6T) samme som LG sin toppmodell. Men sikkert til en litt hyggeligere pris. Samsung note9 er en mulighet. Den har noen styrker som mate 20 pro ikke har, audio jack, AOD som viser alle varsler, ikke bare telefon/melding. Mens huawei har et bedre kamera (?). Ellers føler jeg ikke at det er noe særlig annet å velge. Men tar gjerne imot tips! Endret 7. november 2018 av toy_man Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Vurderer bytte til denne fra s8, noen tanker?Samt, noen som kan legge ut bilder tatt med telefonen? Altså bilder tatt av dere, ikke av fotografer med perfekte lysforhold osv Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Testbilder, har du sett testen fra tek.no? Ikke et vondt ord om testerne, men de er virkelig ikke fotografer.. https://www.tek.no/artikler/test-huawei-mate-20-pro/447992/2 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Har sett, men vil alikavel ha noen litt "hverdagslige" fotografer ;P Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Dette er tatt med P20 Pro (ikke Mate) Endret 8. november 2018 av Jokerjævel 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Til sammenligning så ble dette tatt med Huawei P10 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Holy c**p? Meget imponert? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Noen som har funnet en god skjermbeskytter? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Da er 2 mobilen på vei til meg nå fra mobylife. De bytta uten spørsmål. Endret 10. november 2018 av Mr Pepe Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 Jeg skal poste svaret her om jeg får et.. Foreløpig ikke fått noe tilbakemelding. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg skal poste svaret her om jeg får et.. Foreløpig ikke fått noe tilbakemelding. angående om kantproblemet oppstod etter 122 ? Nei, jeg har hatt det siden 108 ( original firmware som følgte med) samt så er det defekt lg skjermer og noen BOE skjermer. Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Noen her som vet hvordan jeg får vekk at volum ligger på venstre side av skjermen heletiden etter volumjustering? Endret 9. november 2018 av LED2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Er det mulig å lage en skuff for appene, slik som på Samsung og mange andre Androidutgaver? Hater at Huawei har samme løsning som Apple. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Er det mulig å lage en skuff for appene, slik som på Samsung og mange andre Androidutgaver? Hater at Huawei har samme løsning som Apple. «Home Screen Style: App Drawer vs Standard layouts. If you're content with your app icons being present across your homepages, the default Standard layout will suit you fine. If you prefer an App Drawer – where all apps are contained to tidy up the home screen, as per some other stock Android phones by default – this can be activated too. Swipe down from the top of the home screen > hit the settings cog icon > Home screen & wallpaper > Home Screen Style > choose as you please. Toggling between these saves the previous layout, thankfully. 3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Takk! På sikt skal jeg ta i bruk Nova Launcher, så får sikkert valget om å lage app-skuff der og. Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Hvordan får jeg tall på appikoner som snapchat,mail osv? Endret 9. november 2018 av LED2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Hvordan får jeg tall på appikoner som snapchat,mail osv? Første steg er å installere nova launcher Forså installere teslaunread https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslacoilsw.notifier&hl=no og ikke minst en veldig viktig detalj er å skru av sveip for å låse opp som gjøres via instillinger - sikerhet og personvern- Ansiktsgjenkjenning - også under " lås opp enheten " trykker du " direkte opplåsing Da åpnes mobilen ekstra raskt Her er startskjermen min med nova launcher og teslaunread Forøvrig så er jeg på min nr 2 mobil etter at den forrige hadde shitload med lightbleed. Dessverre så har denne også, men i mye mindre grad ( LG 43 og 51) Vi får se hvor jævelig det blir etter 1 uke eller 2. Skikkelig irriterende Endret 10. november 2018 av Mr Pepe 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Her er mine startskjermer Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Supert innspill her . Men litt merkelig med Nova launcher. Opplever at når jeg skal gå ut av hvilken som helst app, så går den først tilbake til startsiden i enhver app, henger i ett sekund, før den går ut av appen. Noe triks for å unngå det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå