koots Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Sto ingenting om Google Pay der, kun noe relatert til anrop og security patch for desember Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 9. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2020 koots skrev (2 timer siden): Sto ingenting om Google Pay der, kun noe relatert til anrop og security patch for desember Ja jeg så at det ikke var nevnt. Men det er ofte de utelukker ting, krysser fingrene ? Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Kan rapportere at Google Pay virker for meg igjen med den nye oppdateringen i hvert fall. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 10. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2020 koots skrev (5 minutter siden): Kan rapportere at Google Pay virker for meg igjen med den nye oppdateringen i hvert fall. Jeg kan rapportere det samme ?? Lenke til kommentar
RiderA2B Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Takker for de hyggelige tilbakemeldingene! Da blir det å prøve ved neste anledning. Bra å ha alt på stell igjen! ? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Galaxy watch fungerer vist også uten problemer nå med. 180 oppdatering ? Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) Er det fler enn meg problem med lav lyd ved avspilling av podcast på Spotify? Føler ikke det er slik ved musikkavspilling. Er det noe å gjøre for å få høyere lyd? Endret 12. januar 2020 av Rinohb Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Er det flere enn meg som enda ikke har fått Android 10 beta versjonen? Uansett ikke lenge til den er ute av beta nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå