PapaDon Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Noen som vet hvordan man endrer retning på å swipe vekk notifikasjoner? Det naturlige for meg er fra høyre til venstre, men da må jeg swipe to ganger for å bli kvitt varselet... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Kjøpte Mate 20 Pro i forgårs, og det er ingen oppdatering til Android 10 å finne. 9;1 er det siste jeg fikk. Noen som vet hva som er greia her? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 16 minutes ago, Sir-Allistair said: Kjøpte Mate 20 Pro i forgårs, og det er ingen oppdatering til Android 10 å finne. 9;1 er det siste jeg fikk. Noen som vet hva som er greia her? Huawei er greia. Oppdateringen er ute, men det er visst et lotteri om hvem som får den. Tragisk opplegg. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 1 hour ago, Sir-Allistair said: Kjøpte Mate 20 Pro i forgårs, og det er ingen oppdatering til Android 10 å finne. 9;1 er det siste jeg fikk. Noen som vet hva som er greia her? Start HiCare-appen, trykk "More" og velg "Update". Da skal den komme. Fungerte i hvert fall for meg. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 (endret) insolvent skrev (3 timer siden): Start HiCare-appen, trykk "More" og velg "Update". Da skal den komme. Fungerte i hvert fall for meg. Takk for tips, men det funka ikke. Når jeg starta HiCare appen så sto det "Ny versjon kommer snart" før jeg kom inn på selve appen, så kanskje den kommer etterhvert. Edit: Det er også en infomelding i HiCare appen over hvilke modeller som kan oppdateres til Emui 10, men Mate 20 Pro er ikke på lista. Endret 16. desember 2019 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Jeg fikk oppdatert via Hicare i går kveld. Testet nettopp Google Pay, som fortsatt fungerer hos meg. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 9 hours ago, Sir-Allistair said: Takk for tips, men det funka ikke. Når jeg starta HiCare appen så sto det "Ny versjon kommer snart" før jeg kom inn på selve appen, så kanskje den kommer etterhvert. Edit: Det er også en infomelding i HiCare appen over hvilke modeller som kan oppdateres til Emui 10, men Mate 20 Pro er ikke på lista. Jeg fikk også versjon om at det kommer ny versjon snart, men updaten kom allikevel da jeg kom inn på appen. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Jeg spurte like greit Huawei sin kundeservice i hicare appen, og fikk svar etter 10 minutter. De sa at den oppdateringen som er sendt ut er en beta av den endelige versjonen som skal komme i februar. Og at den blir sendt ut i batches, så derfor ikke alle får den samtidig. 1 Lenke til kommentar
RiderA2B Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Sir-Allistair skrev (19 timer siden): Jeg spurte like greit Huawei sin kundeservice i hicare appen, og fikk svar etter 10 minutter. De sa at den oppdateringen som er sendt ut er en beta av den endelige versjonen som skal komme i februar. Og at den blir sendt ut i batches, så derfor ikke alle får den samtidig. Takker for informasjon. Da er det bare å vente til februar. Til den tid har vel Google fått rettet feilen som oppsto i siste versjon av Chrome også! ? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 On 12/16/2019 at 9:14 AM, XmasB said: Jeg fikk oppdatert via Hicare i går kveld. Testet nettopp Google Pay, som fortsatt fungerer hos meg. Hvilken versjon av EMUI og Google Pay har du? Jeg fikk en ny Google pay oppdatering i dag (2.104.286073543), men fortsatt fungerer det ikke... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 PapaDon skrev (6 timer siden): Hvilken versjon av EMUI og Google Pay har du? Jeg fikk en ny Google pay oppdatering i dag (2.104.286073543), men fortsatt fungerer det ikke... Emui: 10.0.0.154(C432E7R1P5) Google Pay: 2.104.285001993, har ikke testet med versjonen du listet opp. Oppdaterte nå. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Har du skrudd på ansiktsgjenkjenning? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 PapaDon skrev (14 timer siden): Har du skrudd på ansiktsgjenkjenning? Ja, det er på. Bruker også fingeravtrykk og pin. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Noen som har en løsning på ikke-fungerende Google pay? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Selg telefonen og kjøp noe annet. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Tåkefyrste skrev (7 minutter siden): Selg telefonen og kjøp noe annet. Det gjorde jeg. Bør være mulig å finne ut av. Fungerer som nevnt hos meg, uten at jeg vet helt hvorfor. Har DnB om det har noen betydning. Hadde det ikke fungert, hadde det ikke vært grunn nok for meg til å bytte mobil om den ellers fungerer som den skal. Med det sagt kommer jeg nok likevel til å gå for noe annet enn Huawei neste gang bla pga irritasjoner rundt Emui sin trang til å ta livet av alle apper i bakgrunnen, med mindre man endrer innstillinger 7 steder (noe overdrevet). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Kan man ikke bare levere telefonen på verksted å få det fikset? Om det er den nye versjonen som skaper problemer så kan man nedgradere inntil den nye er fikset. Dette bør jo dekkes av reklamasjonsretten eller garanti. Dette er en funksjonssvikt som ikke kan lastes bruker. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) 3 minutes ago, XmasB said: Bør være mulig å finne ut av. Burde vel være mulig men jeg har ikke klart det, og orker ikke bruke mer tid og energi på det heller. Fikk en god pris, så da var det tilbake til min Pixel 2 XL foreløpig. Der fungerer google pay helt smertefritt. Endret 2. januar 2020 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 9. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2020 Fikk en ny oppdatering nå, skal få teste i morgen om den har fikset Google Pay problemet ? Lenke til kommentar
RiderA2B Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Jeg fikk også den samme oppgradering, men jeg så ingenting om hva som ble rettet. Kanskje bare en mindre oppdatering, før den store som kommer i februar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå