Bjørnli Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Har folket på AUTO AI greiene? den som gjenkjenner hva du tar bilde av og justerer etter det? Evt. hva slags modus liker folket å bruke "som standard" ? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Har det på, men hender jeg skrur av det den foreslår, litt avhengig av hva jeg tar bilder av. Bruker mobilen stort sett bare til snapshots. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Er det noen som har fått nummeroppslag til å fungere? Tenker spesielt på popup. Har Mobilt Bedriftsnett appen, og alle innstillinger er tilsynelatende korrekt, men det kommer ikke noe oppslag-popup når det ringer inn. 1 Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2019 Er det noen som har fått nummeroppslag til å fungere? Tenker spesielt på popup. Har Mobilt Bedriftsnett appen, og alle innstillinger er tilsynelatende korrekt, men det kommer ikke noe oppslag-popup når det ringer inn.Du må slå av alt som har med strømsparing osv. På den appen, det funka for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Hvilken app bruker du? Mener jeg har gjort nødvendige endringer i innstillingene, men altså ingen hell... Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2019 Hvilken app bruker du? Mener jeg har gjort nødvendige endringer i innstillingene, men altså ingen hell... Bruker Mobilt bedriftsnett appen fra Telenor Lenke til kommentar
larris Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Fikk oppdatering nå, 187. Super-Makro-modus lagt til og 5x xoom er tilbake. Januar sikkerhetsoppdatering. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Har 10x zoom og 3x zoom i makromodus Lenke til kommentar
larsism Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Har alltid vært en Samsung-kid, da jeg har hatt Galaxy S3, S4, S5, S6, S7, S8+ og nå S9+. Har alltid vært fornøyd egentlig, og det har liksom alltid vært et selvsagt valg for meg. Går og venter på S10+ nå, men lurer egentlig på hva dere mener om f.eks. Huawei Mate 20 Pro? Spec-messig har de jo ganske mye til felles, og Huawei har jo komt på banen med mye kult. Skal jeg vente på S10+, eller endelig utvide horisonten min? Gode vaner er vonde å vende! Lenke til kommentar
larris Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Har selv hatt alle Galaxy S og Note modellene. Prøver innimellom andre merker. Mate 20 Pro er vel den neste tlf jeg har hatt så langt men er spent på hvordan S10+ vil by på. 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Mate 20 pro står seg godt i forhold til S10 imo. Den har overlegen opplåsing med face unlock og den slår S10 i mange ytelsestester. Noen som vet om de har fått til å roote maten nå? Lenke til kommentar
RiderA2B Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Må bare si at jeg er veldig fornøyd med Mate 20 Pro. Føler virkelig med alle som opplever problemer. Hadde samme følelsen når jeg kjøpte P10 plus, uten fungerende kamera. Lenke til kommentar
Jahghaade-a Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Hva tror dere prisen på mate 20 pro vil bli når p30 serien blir lansert? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Hva tror dere prisen på mate 20 pro vil bli når p30 serien blir lansert? Hva blir temperaturen 8. juli? 1 Lenke til kommentar
Jahghaade-a Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Hva blir temperaturen 8. juli? Tenker da om noen har fulgt med på prisene fra overgangen til mate 20. Er naturlig å tenke seg at prisnedgang vil være noe lik den.. Lenke til kommentar
minim Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Hva blir temperaturen 8. juli? 23.4 grader. Lenke til kommentar
minim Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Noen tanker om P30 pro lekkasjene i dag? Ble egentlig skuffet.. Ser ut som de går bort i fra ansiktslåsen så da er det vel egentlig svært liten grunn til å gå for P30 fremfor Maten 20 pro. https://www.tek.no/artikler/power-avslorer-huaweis-nye-toppmodell/460944 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Noen tanker om P30 pro lekkasjene i dag? Ble egentlig skuffet.. Ser ut som de går bort i fra ansiktslåsen så da er det vel egentlig svært liten grunn til å gå for P30 fremfor Maten 20 pro. https://www.tek.no/artikler/power-avslorer-huaweis-nye-toppmodell/460944 Men Pro-utgaven har da ikke lekket? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Men Pro-utgaven har da ikke lekket? Er jo Pro-utgaven de snakker om i artikkelen? Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 En skulle ikke tro det var pro lekkasjene, men det ser sånn ut dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå