Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Nei, heldigvis ikke på min Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Det trodde jeg òg i starten, men tok noen dager før det ble synlig. Kan testes ved å laste ned et bilde av en mørke grå firkant, åpne det slik at det fyller hele bildet og skru ned skjermlyset helt. Helst i et mørkt rom.. Eksempelbilde: https://www.fotoplex.no/PICTURE/1169-40-10257_01.jpg Endret 5. november 2018 av CFM Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Sånn ser min ut etter 6 dager. var ok i starten leverte den tilbake idag til telia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Vurderte å gå for denne i stedet for iPhone denne gang, men ble skeptisk når jeg leste igjennom denne tråden. Endret 6. november 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Det virker som at det er ganske mange som har dette problemet rundt omkring i verden. Håper det blir fikset fort, for det er ellers en veldig bra telefon som jeg er svært fornøyd med hittil. Endret 6. november 2018 av CFM Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Noen som har hørt noe dato for de trådløse laderne sendes ut? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Noen som har hørt noe dato for de trådløse laderne sendes ut? De sier vel to uker etter at kampanjen er avsluttet. Med andre ord rundt 18-19.november. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 received_190543211861853.jpeg Sånn ser min ut etter 6 dager. var ok i starten leverte den tilbake idag til telia Bytte til en annen telefon eller reparasjon? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Bytte til en annen telefon eller reparasjon? De skal bytte til ny mobil, så jeg håper den ikke har skjerm lagd av lg. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Holder på å sette opp Mate 20 Pro nå. Utrolig uvant med buede kanter. Er det noen måte å få tastaturet litt om fra sidene, hvis dette skjønner. Bruker SwiftKey. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Vurderer å kjøpe denne, men usikker når jeg ser skjerm problemene. Er flere på reddit som også har fått det. Vet liksom ikke om det gjelder en liten prosentandel eller om det gjelder de fleste som har blitt shippet med et type panel.Ulempen er at det egentlig ikke er så mange andre kandidater :/ Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Vurderer å kjøpe denne, men usikker når jeg ser skjerm problemene. Er flere på reddit som også har fått det. Vet liksom ikke om det gjelder en liten prosentandel eller om det gjelder de fleste som har blitt shippet med et type panel. Ulempen er at det egentlig ikke er så mange andre kandidater :/ Hva er det som gjør at det ikke er andre kandidater? Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Kan kant problemet ha oppstått etter siste update 9.0.0.122? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Kan kant problemet ha oppstått etter siste update 9.0.0.122? Nei, var sånn før oppdateringen også. Tror dere det lønner seg å prøve å bytte inn telefonen nå, eller bør man avvente litt i håp om at de får luket vekk den/de dårlige batch(ene)? Litt kjipt om man får ny med samme problem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Hvor ble det av han som notorisk skal påstå at alle må kjøpe denne fordi den er overlegen alt annet? Hva har han å si til dette mon tro? Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Nei, var sånn før oppdateringen også. Tror dere det lønner seg å prøve å bytte inn telefonen nå, eller bør man avvente litt i håp om at de får luket vekk den/de dårlige batch(ene)? Litt kjipt om man får ny med samme problem... Føler selv jeg har litt, men langt ifra det verste jeg har sett.. Men nå klager jo folk på at det blir værre etterhvert... Får ha litt is i magen å se hva som skjer. Har sendt en melding til Huawei å spurt hvordan de vil løse det, så får vi se hva de sier. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Går å venter på denne i posten for øyeblikket. Har allerede fått den i vranghalsen etter å ha lest i denne tråden. I tillegg fant jeg ut i dag at telefonen mangler AUX (informasjon som jeg ikke så noe om i Tek sin test). Nesten så jeg håper at skjermen min er fucka, sånn at jeg kan levere den tilbake. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Min er problemfri og knallbra! Beste jeg har hatt og det siste året alene har det vært P20 Pro, LG V30, LG 7ThinQ og Samsung Note 8. Til dere som tviler og har bestillt: Gled dere.... 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Ja, absolutt en dritbra telefon. Bare de fikser skjermen, noe jeg regner med ordner seg, så blir det 10/10 hos meg. Føler selv jeg har litt, men langt ifra det verste jeg har sett.. Men nå klager jo folk på at det blir værre etterhvert... Får ha litt is i magen å se hva som skjer. Har sendt en melding til Huawei å spurt hvordan de vil løse det, så får vi se hva de sier. Skriv gjerne svaret i tråden her. Endret 7. november 2018 av CFM Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Er det kjent om skjermproblemet er en feil med software eller hardware? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå