minim Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Skru av chattebobler? Jeg vil ha dem, men jeg vil ikke ha notifilasjon om dem. Det er litt "stating the obvious" når den skal advare om en svær boble som jeg ikke kan unngå å se på skjermen. Før forsvant også notifikasjonen om det når jeg lukket boblen, men nå henger den igjen selv om boblen er lukket og Messenger stengt ned manuelt og å til. Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Når jeg tar bilder med min så kommer det ofte opp at jeg må holde enheten i ro for og forbedre bildet. 90% av bildene jeg tar er av barn og annet i farta. Kan dette skrues av? Bildene blir mere uklare enn klare pga bevegelse når man må vente på at bildet blir tatt? Lenke til kommentar
minim Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Har hørt at det er kommet en kamera oppdatering, men min er fortsatt på 9.0.0.122. Er det den du også har? Noen som har fått nyere? Jeg har ikke tenkt over denne meldingen, men jeg får ofte varierende kvalitet på bildene. Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Ganske irriterende. Mye dårlige bilder desverre. Hvor ser du h ilken versjon? Lenke til kommentar
minim Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Ganske irriterende. Mye dårlige bilder desverre. Hvor ser du h ilken versjon? Det er dessverre mye halvgjort i softwaren.. Får håpe det bedrer seg med noen oppdateringer. Settings -> system - > software update Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Ja får håpe det kommer noe snart da som bedrer dette. Sånn det er nå syns jeg det er veldig dårlig akkurat det der. Funker på stillbilder men ikke av folk og andre ting i bevegelse om det ikke er solskinn. Jeg også har den. 122 versjonen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 En ting du kan gjøre for ting i farta er å trykke og holde inne knappen. Da tar du seriefoto og kan velge beste bilde. Da bruker den ikke den "hold i ro" funksjonen. Høyhastighets seriefoto er jo skapt for ting i bevegelse Lenke til kommentar
minim Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 De har kommet til. 168 i Australia ser jeg på xda forumer. Irriterende at de ikke pusher ut updates likt overalt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Når jeg tar bilder med min så kommer det ofte opp at jeg må holde enheten i ro for og forbedre bildet. 90% av bildene jeg tar er av barn og annet i farta. Kan dette skrues av? Bildene blir mere uklare enn klare pga bevegelse når man må vente på at bildet blir tatt? Deaktivert Auto AI eller hva det heter på kamerainstillinger. Det prøver å velge beste modus for deg men ødelegger bare. Du tar nok mørke bilder og da bruker den nattmodus som krever lang eksponering. Slå av dette så blir det bra. Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Master AI er av på min. Eneste løsning er nok seriefoto som nevnt over her. Dumt det skal være sånn egdntlig Lenke til kommentar
tigerntommy Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Hei Noen som vet hvordan man kan legge til kalkulator på lås-skjerm. Det som ligg der er kamera, lys,nedtelling, taleopptak (magasinopplåsing) Lenke til kommentar
minim Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Hos meg ligger kalkulatoren i midten, men jeg kan ikke hjelpe deg med hvordan jeg fikk den der det må være default. Lenke til kommentar
tigerntommy Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Har sikkert ligget der med meg og, men jeg slettet kalkulatoren som følgde med og installerte en annen. Rart hvis en ikke kan legge til andre snarveier Lenke til kommentar
minim Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Ja det vil jeg tro. Det er jo Android som er så åpent at man kan gjøre ALT ? (unnskyld for sarkasmen) Endret 27. desember 2018 av minim Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Ja det vil jeg tro. Det er jo Android som er så åpent at man kan gjøre ALT (unnskyld for sarkasmen) Kan nok bytte ut hele låseskjermen med en annen om man vil så det er nok mulig ja. Men er sikkert en instilling for å legge det på huawei sin låseskjerm også. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Hvordan får du opp utvikleralterbativer? Oversettes det til noe annet enn developer? Du må gå inn på instillinger - om telefonen - også trykker du mange ganger på " build-nummer " ,så går du en steg tilbake , da får du utvikleralternativer eller developersettings ellerno anbefaler forøvrikg og skru av all animasjonsskalaer til deaktivert på utvikleralterantivene, så går alt fortere. jeg har slitt med den autojusteringen av lysstyrken lenge, og det er en bugg i programvaren men ved å følge det jeg lista opp så slipper man det endelig. Endret 27. desember 2018 av Mr Pepe Lenke til kommentar
minim Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Takker da fant jeg den Lenke til kommentar
minim Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 anbefaler forøvrikg og skru av all animasjonsskalaer til deaktivert på utvikleralterantivene, så går alt fortere. Dette var litt todelt for min del. Når det sto på 1x så virket alt smidig og raskt, men uten animasjoner så fikk jeg følelsen av stutter når en navigere rundt. Jeg skrudde den ned til 0,5x som ser ut for å være hakket raskere og så skjuler den stuttering som oppsto når jeg skrudde den helt av. Skal bli morro å prøve litt andre Settings. Jeg har ikke tenkt over det med lyset, men prøver din løsning og ser om det endrer noe nå Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Ser du har sofascore der også. Virker widget på den? Hadde P20 Pro, og der fikk jeg aldri sofascore sin widget til å virke selv med manuell styring. Måtte alltid fjerne den og legge den til igjen for å oppdatere resultater. Jeg har aldri testet SS widget, men kan bekrefte at appen funker problemfritt. Lenke til kommentar
mobjo Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Ny oppdatering i dag tidlig, installerte greit på min Mate 20 Pro med Telia SIM. 9.0.0.153(C432E10R1P16) GPU TURBO Størrelse: 3.60GB Oppdateringen forbedrer systemsikkerheten med sikkerhetsoppdateringer fra Google. https://consumer.huawei.com/no/support/bulletin/2018/12/ Endret 28. desember 2018 av mobjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå