brukernavn331 Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Blir veldig uanstrengt å låse opp telefonen på den måten, men jeg er enig. Det hele føles litt "the Android way" å implementere det sånn halvveis. Det er vel app-utviklerne og ikke Android som bør få skylden for det. Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Det er vel app-utviklerne og ikke Android som bør få skylden for det. Nei det må legges til rette for det i Android slik at autentisering skjer på OS nivå som det gjør for fingeravtrykk. Men anyways hvem bryr seg hvem sin feil det er så lenge det ikke virker for forbruker? Det er jo Facebook sin feil at albummet deres er broken på Android, men det virker på iOS. For meg som forbruker så betyr det at Facebook på Android ikke virker og på iOS virker det hvem sin feil det er betyr fint lite så lenge det ikke er i orden. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Noe som vet om det er mulig å tillate touch input når displayet er av slik som på iPhone? Savner å kunne tappe på skjermen for å se notifikasjoner eller sveipe for å låse opp uten å trykke på sideknappen først. Virker ikke som at Huawei er så gira på dette. Må kansje roote for å aktivere det. Eller kansje det kommer i en update. Har slik på min Oneplus 6T iallefall. Tegner en ring for å slå på lommelykta eller en pil for å bytte sang når skjermen er av. Veldig praktisk til tider. 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Virker ikke som at Huawei er så gira på dette. Må kansje roote for å aktivere det. Eller kansje det kommer i en update. Har slik på min Oneplus 6T iallefall. Tegner en ring for å slå på lommelykta eller en pil for å bytte sang når skjermen er av. Veldig praktisk til tider. Skikkelig avhengighetsskapende når man er vandt til det! Det var genialt. Huawei har lignende løsning med å tegne bokstaver, men den virker ikke engang når skjermen er på Edit: den virker når en slår hardt på skjermen med knoken først, men kun når telefon er opplåst. Endret 19. desember 2018 av minim Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Hvordan fikk du dette? Og hvorfor? Fordi jeg har byttet ut 3 mobiler og fått den 4 som funka. Over 1 måned med kuking frem og tilbake Lenke til kommentar
trond-kj Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 hva slags versjon er det på den siste programwaren på Mate 20 Pro Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 I dag kom den trådløse laderen! Noen av dere som har fått prøvd den? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 I dag kom den trådløse laderen! Noen av dere som har fått prøvd den? Fikk den for et par uker siden - fungerer utmerket! Lenke til kommentar
trond-kj Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 er det det noen som har vær appen yr som widgets ikke oppdateres må trykke på widgets så jeg kommer inn på yr da er widgetsen oppdatert har en huawei p 20 pro på den er det ikke noe ploblm Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 er det det noen som har vær appen yr som widgets ikke oppdateres må trykke på widgets så jeg kommer inn på yr da er widgetsen oppdatert har en huawei p 20 pro på den er det ikke noe ploblm Yr widget funker fint hos meg etter at jeg slo på manuell batteristyring. Lenke til kommentar
minim Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Noen som bruker spigen deksel og skjerm beskytter? Jeg liker dekselet, men skjermbeskytterene jeg har passer ikke. De har kun lim på kantene og tar borti dekselet slik at det løsner. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Yr widget funker fint hos meg etter at jeg slo på manuell batteristyring. Ser du har sofascore der også. Virker widget på den? Hadde P20 Pro, og der fikk jeg aldri sofascore sin widget til å virke selv med manuell styring. Måtte alltid fjerne den og legge den til igjen for å oppdatere resultater. Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Noen som vet hvordan en kan få fikset problemet med at bilder på Instagram ikke kommer innenfor skjermen? Alle blir jo slik som dette, men det er mest merkbart der tekst går ut til kantene. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Er det mulig å aktivere advarsel ved for høyt volum? Lydbaren ble rød hvis jeg oversteg 75% styrke på Samsungen jeg hadde. Kunne tenkt meg dette på P20'en og! Noen som vet? Lenke til kommentar
minim Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Det vil jeg tro. Dette er jo Android så det er ikke lukket sånn som iOS. Roflol Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Dere som sliter med autoamtisk endring av lysstyrken på skjermen , så finnes det fix for det. Først går du inn på instillinger - skjerm også skrur av " auto juster " så Gå inn på instillinger - helt ned til system - utvikleralternativer - skru av " øk leserbarheten ved sollys " Nå endres ikke bightness på skjermen og blir den jeg setter den til. Digg 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Er det mulig å aktivere advarsel ved for høyt volum? Funker automatisk på min Huawei.....veldig irriterende når volumet skal være max på hodetelefonutgangen og inn i kremforsterkeren.... Endret 26. desember 2018 av flageborg Lenke til kommentar
minim Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Dere som sliter med autoamtisk endring av lysstyrken på skjermen , så finnes det fix for det. Først går du inn på instillinger - skjerm også skrur av " auto juster " så Gå inn på instillinger - helt ned til system - utvikleralternativer - skru av " øk leserbarheten ved sollys " Nå endres ikke bightness på skjermen og blir den jeg setter den til. Digg Hvordan får du opp utvikleralterbativer? Oversettes det til noe annet enn developer? Lenke til kommentar
minim Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Noen som klarer å få bort advarselen i fra Android system om at messenger kjører over andre apps? Jeg har skrudd det av i Messenger og forsøkt å skru av alt i Android system, men den står som enablet likevel. Med så begrenset plass til notifikasjoner er det irriterende å ikke få bort sånt fjas som ikke trengs. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Noen som klarer å få bort advarselen i fra Android system om at messenger kjører over andre apps? Jeg har skrudd det av i Messenger og forsøkt å skru av alt i Android system, men den står som enablet likevel. Med så begrenset plass til notifikasjoner er det irriterende å ikke få bort sånt fjas som ikke trengs. Skru av chattebobler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå