Gå til innhold

Apples heftigste iPad blir enda kraftigere – får «heldekkende» skjerm og ansiktsskanning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker meg 15 tommers nettbrett. For bruk i heimen. (Kanskje litt stor til å ta med på tur?). Hvorfor holder de fleste nettbrettprodusentene fast på at nettbrett ikke skal være lages større enn ca 10 tommer? (Bortsett fra apple sine 13 "). Elektronikken er jo den samme uansett størrelse på skjermen. Så den trengte ikke bli så mye dyrere.

Lenke til kommentar

Fordi laptop er like god alternativ, flest velger laptop da fordi det gir mere ytelse og kan oppgraderes.

Dette er ikke 100% riktig. Laptop er et like godt alternativ for veldig mange i den størrelsen, men absolutt ikke alle. Som (amatør)musiker benytter jeg iPad Pro 12,9" som notefremviser. Arket blir da ca samme størrelse som A4. -Dette er bare en use case hvor iPad Pro fungerer bedre enn en laptop. Jeg er helt sikker på at det finnes et utall andre tilfeller som jeg ikke tenker på.

Det er dermed absolutt et marked for low-cost enheter i 13 - 15 tommers sjangeren. Prisen er vel det som gjør at det ikke er så utbredt blant amatører enda, men man trenger da virkelig ikke masse kraft for å vise noen PDF'er. og bla med en Bluetooth fotpedal.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kult konsept! Som "nerd" er dette noe jeg kunne likt. -Men for "folk flest" vil det nok fremstå som litt for komplisert. Litt usikker på om jeg ville stolt på telefonen som strømkilde til en sånn skjerm under en spillejobb som tar en hel kveld...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...