Gå til innhold

Nye Macbook Air er slankere, kraftigere og sikrere

Anbefalte innlegg

Riktig, og det fordi ingen Macbook har touch skjerm, dvs vi er tilbake til start. Bravo.

Nei du er ikke tilbake til start da. Da har du 2 enheter, når du kunne hatt bare en enhet.

Apple har utviklet touch for MacOS, men enda ikke kommet med noen touchskjerm.

Ompa har fått to dingser han kan skramle med, det er riktig. Du må gjerne anse det som et fremskritt, men jeg gjør ikke det. Det er dobbelt så dyrt, veier dobbelt så mye, må synkes osv. Men hver sin lyst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Ompa har fått to dingser han kan skramle med, det er riktig. Du må gjerne anse det som et fremskritt, men jeg gjør ikke det. Det er dobbelt så dyrt, veier dobbelt så mye, må synkes osv. Men hver sin lyst.

Ser du ikke at jeg skriver:

Da har du 2 enheter, når du kunne hatt bare en enhet.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Joda, bokstavene fremstår klart og tydelig. Poenget derimot ... 

Hvis du mener to enheter er mer "bak mål" enn "tilbake til start" så er jeg helt enig.

Fatter ikke at du setter de to vidt forskjellige tingen opp mot hverandre.

Jeg mener man utvikler ikke funksjoner som man IKKE tar i bruk. Touchdelen i MacOS er implementert og ligger klar til den dagen Apple kommer med touchskjerm.

To enheter i dag er så gammeldags, når teknologien finnes (touchskjerm) og funksjonene er implementer (LaunchPad) og firmaet som så mange kaller for innovativ enda ikke kommer med en enhet som lar deg utnytte teknologien og funksjonen samtidig, vel da er firmaet ikke så innovativ lenger og ikke kan det kalles fremskritt heller.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at du setter de to vidt forskjellige tingen opp mot hverandre.

Jeg mener man utvikler ikke funksjoner som man IKKE tar i bruk. Touchdelen i MacOS er implementert og ligger klar til den dagen Apple kommer med touchskjerm.

To enheter i dag er så gammeldags, når teknologien finnes (touchskjerm) og funksjonene er implementer (LaunchPad) og firmaet som så mange kaller for innovativ enda ikke kommer med en enhet som lar deg utnytte teknologien og funksjonen samtidig, vel da er firmaet ikke så innovativ lenger og ikke kan det kalles fremskritt heller.

Hvilke to vidt forskjellige ting er det du babler om og hva er det egentlig du er uenig i her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...