quantum Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Riktig, og det fordi ingen Macbook har touch skjerm, dvs vi er tilbake til start. Bravo.Nei du er ikke tilbake til start da. Da har du 2 enheter, når du kunne hatt bare en enhet.Apple har utviklet touch for MacOS, men enda ikke kommet med noen touchskjerm. Ompa har fått to dingser han kan skramle med, det er riktig. Du må gjerne anse det som et fremskritt, men jeg gjør ikke det. Det er dobbelt så dyrt, veier dobbelt så mye, må synkes osv. Men hver sin lyst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Ompa har fått to dingser han kan skramle med, det er riktig. Du må gjerne anse det som et fremskritt, men jeg gjør ikke det. Det er dobbelt så dyrt, veier dobbelt så mye, må synkes osv. Men hver sin lyst. Ser du ikke at jeg skriver: Da har du 2 enheter, når du kunne hatt bare en enhet. Endret 1. november 2018 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
quantum Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Ser du ikke at jeg skriver: Joda, bokstavene fremstår klart og tydelig. Poenget derimot ... Hvis du mener to enheter er mer "bak mål" enn "tilbake til start" så er jeg helt enig. Endret 1. november 2018 av quantum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Joda, bokstavene fremstår klart og tydelig. Poenget derimot ... Hvis du mener to enheter er mer "bak mål" enn "tilbake til start" så er jeg helt enig. Fatter ikke at du setter de to vidt forskjellige tingen opp mot hverandre. Jeg mener man utvikler ikke funksjoner som man IKKE tar i bruk. Touchdelen i MacOS er implementert og ligger klar til den dagen Apple kommer med touchskjerm. To enheter i dag er så gammeldags, når teknologien finnes (touchskjerm) og funksjonene er implementer (LaunchPad) og firmaet som så mange kaller for innovativ enda ikke kommer med en enhet som lar deg utnytte teknologien og funksjonen samtidig, vel da er firmaet ikke så innovativ lenger og ikke kan det kalles fremskritt heller. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Fatter ikke at du setter de to vidt forskjellige tingen opp mot hverandre. Jeg mener man utvikler ikke funksjoner som man IKKE tar i bruk. Touchdelen i MacOS er implementert og ligger klar til den dagen Apple kommer med touchskjerm. To enheter i dag er så gammeldags, når teknologien finnes (touchskjerm) og funksjonene er implementer (LaunchPad) og firmaet som så mange kaller for innovativ enda ikke kommer med en enhet som lar deg utnytte teknologien og funksjonen samtidig, vel da er firmaet ikke så innovativ lenger og ikke kan det kalles fremskritt heller. Hvilke to vidt forskjellige ting er det du babler om og hva er det egentlig du er uenig i her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå