JoarStray Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Etter utallige Google-forsøk og forskjellige utprøvinger gir jeg snart opp. Jeg har en fjernkontroll (som fungerer) og en forsterker. Men jeg klarer ikke og styre diverse ting på forsterkeren. TV og DVD er Ok. Navnet på fjernkontrollen er Pioneer AXD7596 Forsterkeren er en Pioneer VSX-920 Finnes det noen der ute som kan hjelpe en frustrert bruker ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Hva er det du ikek klarer å styre? Så lenge bibliotekene ligger inne på fjernkontrollen skal det være en smal sak å aktivisere de for enhetene som ikke fungerer pt. Lenke til kommentar
JoarStray Skrevet 31. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2018 Hei og takk for svar. Fjernkontrollen tilhører jo forsterkeren. Men det er den jeg ikke får til og virke mot. Jeg klarer og slå av og på tv’en så derfor tenker jeg at det ikke er noe galt med selve fjernkontrollen. Har prøvd og resette selve fjernkontrollen uten at det har gitt noe resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå