Gå til innhold

T610 eller 3200?

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
veldig, veldig enkelt valg: t610..

at mange har den gjør ikke noe, for om et år kommer alikevel alle fjortiser den :p

og radio og lys er bagateller som ikke bør avgjøre det hele med mindre du holder en like stor "knapp" på begge ;)

Jeg holder liker begge to like godt, men hvis det ikke hadde vært for at 3200 hadde radio pluss, pluss hadde jeg helt klart valgt T610...

Jeg vet ikke helt jeg :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg er en ekte mobil-nerd så jeg vet hvem som er best. Sony Ericcson er en grei telefon, den har bluetooth 65000 farger, det som er dårlig med den er kamerat og tro meg jeg har testet begge samtidig T610 har dårlig kamera, Nokia 3200 hadde jeg valgt fordi den har radio,lommelykt, EDGE, bedre kamera enn T610,den har veldig kult design du har masse deksler å velge mellom, du kan også lage EGine egne deksler,trippelband, lydopptaker, triband, det som er litt dårlig kan være at den ikke har bluetooth med det fixes hvis du kjøper en datakabel og kabelen kan du få for en billig penge

JEG HADDE VALGT NOKIA 3200, DEN ER EN EKTE UNGDOMSTELEFON SOM KAN MÅLE SEG MED MOBILER I TOPPKLASSE. :yes::cool:

tro meg jeg har den

Lenke til kommentar

Nå er det neppe noe mer vi kan si for å overbevise deg om å gjøre et valg.

Rett og slett, trenger du bluetooth og en større skjerm med flere farger? Hvis ja, T610.

Er FM-radio, utskiftbare deksler og lommelykt viktig? Hvis ja, 3200.

Jeg holder en knapp på T610 fordi jeg synes den føles veldig god å bruke, og er laget i metall. Den har itillegg større og bedre skjerm, og bluetooth.

Lenke til kommentar

Til deg som kaller deg nerd:

3200 Har ikke: Ir,Blåtann,e-mail,kun 4096 farger,kun 1MB minne,Ikke synkroniseringsmuligheter,og mye dårliggere polytoner.

T610 Har ikke:Radio,lommelykt og WAP 2.0 XHTML.

T610 Har: 65536 farger,9 linjers tekst (mot 5 på 3200),lengre batteritid.

Og du som er mobil-nerd: Bruker du datakabel til blåtann handsrfee??

Lenke til kommentar

Jeg holder liker begge to like godt, men hvis det ikke hadde vært for at 3200 hadde radio pluss, pluss hadde jeg helt klart valgt T610...

Jeg vet ikke helt jeg :ermm:

PLUSS PLUSS???

Hva mener du med det? - lommelykt?

Hva med mophun støtte,blåtann,dobbelt så høy skerm,60k flere farger i skremen og børsta aliminium da???

Lenke til kommentar
Til deg som kaller deg nerd:

3200 Har ikke: Ir,Blåtann,e-mail,kun 4096 farger,kun 1MB minne,Ikke synkroniseringsmuligheter,og mye dårliggere polytoner.

T610 Har ikke:Radio,lommelykt og WAP  2.0 XHTML.

T610 Har: 65536 farger,9 linjers tekst (mot 5 på 3200),lengre batteritid.

Og du som er mobil-nerd: Bruker du datakabel til blåtann handsrfee??

T610 har jo WAP 2.0 da..kansje du burde lære deg sakene selv før du begynte og skjelle ut andre? :p'

Edit: Det er mere mere,den(3200) har faktisk både IR-Port og e(I)-MAIL( som du liker og kalle det....)

Endret av ingar
Lenke til kommentar
Jeg er en ekte mobil-nerd så jeg vet hvem som er best. Sony Ericcson er en grei telefon, den har bluetooth 65000 farger, det som er dårlig med den er kamerat og tro meg jeg har testet begge samtidig T610 har dårlig kamera, Nokia 3200 hadde jeg valgt fordi den har radio,lommelykt, EDGE, bedre kamera enn T610,den har veldig kult design du har masse deksler å velge mellom, du kan også lage EGine egne deksler,trippelband, lydopptaker, triband, det som er litt dårlig kan være at den ikke har bluetooth med det fixes hvis du kjøper en datakabel og kabelen kan du få for en billig penge

JEG HADDE VALGT NOKIA 3200, DEN ER EN EKTE UNGDOMSTELEFON SOM KAN MÅLE SEG MED MOBILER I TOPPKLASSE. :yes::cool:

tro meg jeg har den

:laugh: du har bare lest specsene du ;)

EDGE kan du like godt drite i siden det sannsynlighvis aldri kommer til norge, de kommer å bygge 3g først (alstå de 3 som har fått konsekskjon: netcom, telenor og den store 3g opperatøren "tre")

t610 er en telefon som er i den dyrere prisklassen enn 3200 og dermed også på et annet nivå!

overlegen over 3200, uansett om den er "nyere" på markedet :thumbup:

kjøp t610, mye mer mobil for pengene parhmph.gif

Lenke til kommentar

ingar

Opplysningene er hentet fra Esato.com

Det er forsåvidt riktig noe av det du sier,men:

E-mailen til 3200 er via SMS derfor er ikke den på langt nær så god som T610 sin. Har T610 WAP 2.0 med XHTML ???

Aldri skrivd e-mail med I.

Dessuten har jeg har aldri kalt meg mobil-nerd .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...