:---{D Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg er en gutt på 14 år som ser etter ny telefon. Jeg har en sinnsykt herpa telefon nå og det har jeg hatt ganske lenge. Derfor har det nesten blitt en hobby for meg å se på mobiler. Men jeg har funnet ut at jeg skal ha en kamera-telefon som ikke er sinnsykt dyr. Derfor har jeg sett mest på 3200 og t610. Hvem skal jeg velge?????????? Takk til deg som svarer...... (Og god jul ) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 t610 ville jeg valgt. bedre telefon syns jeg. men vis du trenger lommelykt så er jo 3200 bra valg. litt knotete med kanppene til 3200. men det er vane sak. t610 er jo ganske bilig og no.. får den får 2600 og oppover. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Mitt valg hadde vært t610. Jeg har ikke så god kjennskap til 3200. Veldig førnøyed med den telefonen. Skulle jeg valgt en annen telefon måtte det ha vært z600. Den liker jeg kjempegodt. Habla Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg ville valgt T610, siden den er en mobil med det meste. kjekt med bluetoth og sånt.. 3200 er jo også en fin mobil, tastene er ikke så vanskelige å bruke, krever bare litt tilvenning. Skjermen på t610 er jo også bedre enn skjermen på 3200... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Noen flere som her svar på mitt spørsmål???? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Selv ville jeg gått for 3200. En jeg kjenner som skaffa seg en slik en, og jeg fikk knota litt med den på skolen idag. Den overraska meg veldig, for den ser jo så mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder osv. også slipper du det dilemmaet om at alle har lik mobil. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Det er 2 i klassen min som har T610 og en som har 3200... Jeg har sett litt på begge to. (Kanskje litt rart men) Alle tre vil at jeg skal kjøpe den telefonen de har..... jeg vet jammen ikke jeg... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er 2 i klassen min som har T610 og en som har 3200... Jeg har sett litt på begge to. (Kanskje litt rart men) Alle tre vil at jeg skal kjøpe den telefonen de har..... jeg vet jammen ikke jeg... Du lar deg ikke påvirke vel? :S Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 er st55 noe tess, eller de andre siemens kamera telefonene no tess? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 T610 ville jeg tatt.... litt dårlig standby, og den nye versjonen med bedre skjerm er på sin plass, men ellers en knall telefon... Kjekt å ha lommelykt, hvis du mister mobilen i mørket og trenger lys... eller... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 er st55 noe tess, eller de andre siemens kamera telefonene no tess? Den telefonen jeg har knerta var en siemens... jeg sybtes siemens telefonene er veldig plastikk og blir ødelagdt med en gang.. De har noen covere spm man kan ta av og på, noe som gjør at de blir ødelagt med en gang.... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) *Slettet*Roter som bare det nå,Bklager så mye. Endret 18. desember 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hva med å kjøpe den du likte best da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Hva med å kjøpe den du likte best da? Men jeg er ikke helt sikker på hvem av dem jeg liker best. Derfor spurte jeg i forumet her...... Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Grunn te at alle har T610. Litt kjipt læll! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hadde gått for en T610 jeg. Fin design, du får mye for penga også syns jeg at knappene på T610 er helt nydelige. Fine og myke. Klikk klikk Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kjekt å ha lommelykt, hvis du mister mobilen i mørket og trenger lys... eller... kjekt å ha lommelykt på mobilen vis du mister mobilen? det hjelper ikke mye da. da må du nesten ta på lommelykten før du mister den Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Kjekt å ha lommelykt, hvis du mister mobilen i mørket og trenger lys... eller... kjekt å ha lommelykt på mobilen vis du mister mobilen? det hjelper ikke mye da. da må du nesten ta på lommelykten før du mister den øh..... Jeg tror det var noe av meninga..... Det står eller... Lenke til kommentar
caluna Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har trykket litt på 3200, og kan ikke si jeg var imponert over skjermen eller det grafiske oppsettet på menyer etc. Telefonen er veldig "plastic fantastic" og har da en svært "billig" følelse over seg når du holder den i hånden. Seff er FM-radio og lommelykt ikke dumt å ta med deg, men T610 er et langt bedre valg mener jeg. Eller rettere sagt - den ER et bedre valg uavhengig av smak & mening når vi sammenlikner pris kontra kvalitet og hva du får av innhold, så hvis du ikke er ihugga Nokia fan som har særdeles lyst til å mekke eget deksel, vil jeg si T610 - go for it!!!! Og drit i om alle har den, det er jo kanskje en grunn til akkurat det.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 veldig, veldig enkelt valg: t610.. at mange har den gjør ikke noe, for om et år kommer alikevel alle fjortiser den og radio og lys er bagateller som ikke bør avgjøre det hele med mindre du holder en like stor "knapp" på begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg