Gå til innhold

T610 eller 3200?

:---{D

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 14 år som ser etter ny telefon. Jeg har en sinnsykt herpa telefon nå og det har jeg hatt ganske lenge. Derfor har det nesten blitt en hobby for meg å se på mobiler. Men jeg har funnet ut at jeg skal ha en kamera-telefon som ikke er sinnsykt dyr. Derfor har jeg sett mest på 3200 og t610. Hvem skal jeg velge?????????? :scared::scared::scared:

Takk til deg som svarer...... :thumbs: (Og god jul :xmas: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er st55 noe tess, eller de andre siemens kamera telefonene no tess? :blush:

Den telefonen jeg har knerta var en siemens... jeg sybtes siemens telefonene er veldig plastikk og blir ødelagdt med en gang.. De har noen covere spm man kan ta av og på, noe som gjør at de blir ødelagt med en gang....

Lenke til kommentar
Kjekt å ha lommelykt, hvis du mister mobilen i mørket og trenger lys... eller...

kjekt å ha lommelykt på mobilen vis du mister mobilen?

det hjelper ikke mye da.

da må du nesten ta på lommelykten før du mister den :thumbs:

øh..... Jeg tror det var noe av meninga..... Det står eller...

Lenke til kommentar

Jeg har trykket litt på 3200, og kan ikke si jeg var imponert over skjermen eller det grafiske oppsettet på menyer etc. Telefonen er veldig "plastic fantastic" og har da en svært "billig" følelse over seg når du holder den i hånden. Seff er FM-radio og lommelykt ikke dumt å ta med deg, men T610 er et langt bedre valg mener jeg. Eller rettere sagt - den ER et bedre valg uavhengig av smak & mening når vi sammenlikner pris kontra kvalitet og hva du får av innhold, så hvis du ikke er ihugga Nokia fan som har særdeles lyst til å mekke eget deksel, vil jeg si T610 - go for it!!!! Og drit i om alle har den, det er jo kanskje en grunn til akkurat det....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...