Garegaupa Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hei, folkens! Me har ein 2008-modell Honda CR-V som me gjerne skulle fått tak i ei lakkstift (eller tilsvarande) til for å få fiksa opp nokon småskadar i lakken. Eg har fargekoden og -namnet (YR571P - New Deep Bronze Pearl), og eg finn mykje forskjellig når eg søkjer på dette på nettet, men berre frå utanlandske nettbutikkar. Er det nokon som veit kor ein kan få tak i noko slikt, helst frå ein norsk (nett)butikk? Eg har sendt ein E-post til næraste Honda-forhandlar, men viss der er noko som er billegare og like bra å få tak i andre plassar så vil eg gjerne vurdere dette òg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 En lokal bilrekvisitasjappe her lager farge på sprayboks basert på fargekode. Kanskje du har en i nærheten som kan gjøre det samme, eller bestille fra de her? http://www.perhagen.no/billakk/ Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 En merkeforhandler for Honda kan bestille det for deg. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 En lokal bilrekvisitasjappe her lager farge på sprayboks basert på fargekode. Kanskje du har en i nærheten som kan gjøre det samme, eller bestille fra de her? http://www.perhagen.no/billakk/ Lakk for spraybokser og sprøyter er mye tynnere og et helt annet produkt. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Kjøp fra forhandler. Koster nok ikke mer enn 200 kr. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Lakk for spraybokser og sprøyter er mye tynnere og et helt annet produkt.Absolutt, men tenkte de som kan lage spraylakk gjerne kan lage slik "neglelakk" og. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 31. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Takk for alle innspel! Eg bestiller frå Honda-forhandlar, så veit eg kva eg får. Endret 31. oktober 2018 av Garegaupa Lenke til kommentar
kiaceed2007 Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Fargekoden er lik fra forhandler og farvehandler men. Hvis det bare er en stift så burde det være det enkleste og beste (y) Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Turtle wax scrach repair kit funker bra på riper i klarlakken. har testet på mørk grå bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå