Habla Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Ser på bilde av z200 på SE hjemmesider. Der er telefonene med et orangelys, min eks. hadde grå blått lys. Er det glasset(glasset byttes ut med coveret) i klokken som gir orange lys eller er det en annen "pære" enn det jeg har. Habla Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 skal vist være fargeskjerm? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg snakker om den lille runde skjermen som sitter på utsiden av telefonen. Den som er inni er fargeskjem, som vi har snakket om før.. :-) Hablaifarger Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 leste dette; - Second external monochrome display (altså den lille) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 vi fikk inn et parti med z200 i dag på jobben.. grei nok telefon.. men ufattelig hvorfor de ikke har MMS støtte. fikk også inn nokia 6220 .. ble vel igrunn ikke så super imponert over den.. gleder meg mye mer til 6230 . torbjørn Hvet du(eller noen andre) om Z200 har støtte for MOPHUN-spill? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 tror SE har slutta med det...! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Z200 and mophun game,,,,i dont think so Hablaxbox Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Z200 and mophun game,,,,i dont think so Hablaxbox sikker? Prøvd og laste noen ned da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 z200 er liksom ikke ute enda Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skjønner ikke "hysteriet" rundt MMS... som nevnt tidligere i tråden må det jo omtrent bare være for å sende bilder du har tatt med telefonen din, utenom det så skjønner jeg ikke poenget. Og for de som er så veldig redd for ikke å få med seg det som vennene driver med så kan de jo bare være med de istedenfor å få 100*200 bilder på mobilen? Greit at MMS blir standard, men jeg synes ikke det trekker ned noe på en mobil uten kamera i det hele tatt. /rant Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 vet det! vet ikke hvorfor, men noen som vet når den kommer til norge??veldig spent på den telefonen. eneste er at den skulle hatt mms og bedre skjerm. 4096 fager er ikke så mye. skulle hatt fargeskjermen til z600 eller t610. vet ikke hva andre mener, men jeg synes nå ikke at antall farger har så altfor mye å si. synest å ha sett telefoner med 4000 som virker bedre enn noen med 60000. oppløsning og type skjerm har jo mye å si. vanskelig å si om en skjerm er bra eller ei før man har sett den. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 det er rett det ja, oppløsningen (pixler) som er viktig; ikke fargene... men 3200 har ikke akkurat noen god skjerm; samme som i 7250 og den bounchen Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Men som regel blir bildet litt bedre når du har 65.000farger... istendefo 4096. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Syns ikke mangel på MMS er noe problem på denne telefonen i og med at den ikke har kamera. Ærlig talt, har noen av dere noen gang sendt en MMS med noen andre bilder enn de dere tar med kameraet? Chigu Helt enig. jeg sender bare bilder over mms hvis det er fra kamera. syne sikke akkurat det er noe stas å sende de bildene du finner på mobilen fra før Så mms er på ingen måte noe must for min del når ikke telefonen har kamera. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Men som regel blir bildet litt bedre når du har 65.000farger... istendefo 4096. Ja, selvfølgelig. Men jeg er helt klart for at mange av de mer rimelige mobilene har 4000 farger, da dette senker prisen ganske mye og ikke senker bildeopplevelsen like mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå