Gå til innhold

SE Z200 er en nydelig telefon

Habla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er en stor del av vitsen vet jeg ikke. Men ikke kall meg fjott for da kommer onkel politi og slår deg i hodet med noe hardt. Vitsen med farver er at man kan få flere nyanser på ting ikke bare grått og hvit som noen mener er veldig bra. Det hyggelig at du trekker frem negtive ting, men sier du noe styggt om dette forumet eller noe om de som jobber der på en ok måte da kommer onkel politi og slår det i hodet.

Jeg bare advarer deg om at ikke si noe styggt i min topic. De kan jo hende at noen finner ut at det er lurt å stenge den.

For Jeg Og Tore Tokneser er nemelig glad i z200.

Habla

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Jeg har alt som kan krype og gå av SE telefoner. Det som er litt pinnlig er at ennå har jeg ikke sendt en eneste mms eller mottat en. (ikke spør hvorfor, ellers må jeg kalle deg en fjott) Men jeg har hatt stor glede av fargeskjemene på telefonene mine for det.

Lenke til kommentar
står fortsatt på mitt :roll:

å ha en mobil uten mms men med fargeskjerm er som å ha en fargetv men bare svarthvitt signal; mao: idiotisk ;)

ps. Habla:

skjekk innboxen din og les pm'en min ;)

merry christmass bell.gif

Den har jo EMS,og man kan jo sende (enkle) fargebilder over der..også følger det jo med et bilderedigeringsprogram så man kan laste over egenlagde bakgrunner..

Lenke til kommentar
Hadde den hatt MMS så skulle jeg kjøpt den. Det er en skamm at Sony Ericsson IKKE har levert denne telefonen med MMS!

Syns ikke mangel på MMS er noe problem på denne telefonen i og med at den ikke har kamera. Ærlig talt, har noen av dere noen gang sendt en MMS med noen andre bilder enn de dere tar med kameraet?

Chigu

Lenke til kommentar

Greit i det hele tatt å kunne mota MMS da, litt kjipt om du har en del venner som sender MMS og så får du aldri sett det de sender ;)

Egentlig mest det jeg trenger MMS til, har noen kompiser med kameramobil og de sender MMS innimellom, da er det greit å kunne motta, men jeg sender velldig skjeldent selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...