Poseidon_2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Jeg har litt problemer med min nye pc. Jeg har satt inn 2 harddisker, hvorav den ene er en S-ATA WD Raptor disk og den andre en WD Caviar IDE Disk. Meningen var at Raptoren skulle bli systemdisken, men da jeg begynte å innstalere XP havnet det plutselig på Caviar'en. Kan noen forklare meg, trinn for trinn hvordan jeg omformaterer de slik at Raptoren blir systemdisken? Jeg har også et problem med at tastaturet mitt (Keytronic KT2001 PRO) tydeligvis blir oppfattet som et engelsk tastatur, da det egentlig er norsk utgave (!). Hvordan kan jeg rette på dette? På forhånd takk. *Alle å'ene i dette innlegget er kopiert fra hardware.no:)* Endret 18. desember 2003 av Poseidon_2k Lenke til kommentar
rwu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 under installasjonen av windows, må du laste driverene til s-ata kontrolleren (trykke F6 for å laste 3. parts drivere) i kontroll panelet finner du regional settings... endre lokalisasjon og tastatur til norge/norsk... Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 jeg trykket f6 under innstalasjonen, og innstalerte driverne, men det havna alikevel på caviaren... skal jeg koble ut IDE caviaren da? Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Takk for hjelp med tastaturet forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå