Rudde Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Nå har jeg flyttet til og boss i Oslo en uke og har hatt behov for offentlig transport 2 ganger, første gangen fungerte alt utmerket, andre gangen gikk det bare ikke å kjøpe billet i Ruterbillett. Forsøkte 3 forskjellige betalingsmidler, fikk fremdeles ikke kjøpt billett. Så at det er problemer med disse tjenestene så sjelden som mange i denne tråden påstår, er umulig. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Nå har jeg flyttet til og boss i Oslo en uke og har hatt behov for offentlig transport 2 ganger, første gangen fungerte alt utmerket, andre gangen gikk det bare ikke å kjøpe billet i Ruterbillett. Forsøkte 3 forskjellige betalingsmidler, fikk fremdeles ikke kjøpt billett. Så at det er problemer med disse tjenestene så sjelden som mange i denne tråden påstår, er umulig. Hvorfor er det umulig? Fordi du har hatt uflaks i ett av dine to forsøk? 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) Hvorfor er det umulig? Fordi du har hatt uflaks i ett av dine to forsøk? Så du mener jeg altså bør levere en lottokupong? Jeg finner et ekstrem usannsynlig at det er så få problemer som det påstås, har selv venner som jeg vet har hatt problemer ved billetter til blant annet trikk. Selv sitter jeg med en stock Samsung Galaxy S8+ og filen boblet opp i selve appen og ikke på systemet. Vil si det er trygt å si det er et større problem enn dere selv liker å innrømme. Om du har pendlet med NSB i 10 år og aldri opplevd problemer fordi du har månedskort som trekkes en gang i måneden og går automatisk er du kanskje ikke en statisk representativ bruker da du ytterst sjelden faktisk kjøper billetter. Endret 11. desember 2018 av Rudde 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Jeg bruker NSB appen. Kjøper for det meste periodebillett, men også en del enkeltbilletter. Jeg kan telle på én hånd hvor mange feil jeg har opplevd de siste årene. Dønn stabilt. Har fått med meg at betaling med Vipps kan være litt bugget, så bruk vanlig bankkort. Vet ikke hvordan ståa er med Ruter sin billettapp. NSB selger billetter både for seg selv, Ruter og Kolumbus i Rogaland, så jeg har aldri sett behovet for Ruter sin billettapp. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Alle slike apper har en brukeravtale som du er nødt til å godta for å bruke appen. Og der har de nok sikret seg slik at de unngår mest mulig ansvar. Endret 11. desember 2018 av Ingeniør 1 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Vet ikke hvordan ståa er med Ruter sin billettapp. NSB selger billetter både for seg selv, Ruter og Kolumbus i Rogaland, så jeg har aldri sett behovet for Ruter sin billettapp. Kona opplevde for en tid siden at billettkjøpet feilet i Ruter-appen. Etter tre-fire forsøk kom det opp en melding i appen om at hun kunne reise gratis :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå