Wrasko Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Mange systemer er også lukkede, det er for eksempel nesten helt utenkelig at man klarer å få kontroll over trafikklys eller kritiske systemer i dag, det er rett og slett for vanskelig å komme inn i et godt sikret system. Det er kun på film slike ting tar to minutter. Dette er faktisk feil. Trafikklys er ofte sjokkerende lett ifølge en dokumentar jeg så her om dagen. Er ofte til og med uten sikring... Til trådstarter: Jeg ville ment at du bare burde starte med 1 ting du interesserer deg for først.. Når du forstår litt fremgangsmåte på koding så er det lettere å forstå andre språk. Å blande alt for mye områder på kort sikt blir bare virrvarr, og du vil egentlig ikke lære noe, bare følge guider... 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Dette er faktisk feil. Trafikklys er ofte sjokkerende lett ifølge en dokumentar jeg så her om dagen. Er ofte til og med uten sikring... Det varierer nok veldig, at det er mulig å finne trafikklys som er enkle å ta kontroll over enkelte steder i verden er nok helt sikkert. Mange steder i verden, også mange steder i Norge, er ikke trafikklysene en gang koblet til noe sentralt kontrollsystem, men går ofte kun på tidsintervaller. Da er det jo ingenting å "hacke", og det er umulig å ta kontroll over lysene utover å fysisk bryte seg inn i stolpen eller boksen som kontrollerer de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå