påkrevdbrukernavn Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Hei! Jeg lurte på om jeg kunne fått stjålet 5-10 minutter av noen personers hverdag. Jeg har fått en oppgave i samfunnsfag hvor jeg må ha opp til 10 forskjellige intervjuer om kriminalitet i Norge. Jeg trenger hvem som helst fra alder 15 år og oppover som kan svare må noen åpne spørsmål. Du vil bli stilt noen få spørsmål rundt kriminalitet i Norge, som hvordan man kan forhindre kriminalitet i Norge og slikt. Intervjuet vil foregå over nett. Det er ikke noe krav for deg å oppgi annet enn alder. Takk til de som bidrar! Endret 30. oktober 2018 av påkrevdbrukernavn Lenke til kommentar
påkrevdbrukernavn Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 bumper denne<3 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Er det ikke bedre med en spørreundersøkelse hvis det er aktuelt da? 2 Lenke til kommentar
påkrevdbrukernavn Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Spurte faktisk læreren om det, men det er ikke lov med noe annet enn intervju : (( Endret 30. oktober 2018 av påkrevdbrukernavn Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Spør foreldrene dine eller noen andre lærere om å bli intervjuet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå