Benny Flaggstang Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Mulig dumt å stille et sånt spørsmål, men hva er best av PS Classic vs SNES Classic til unger som ikke har noe forhold til noen av originalene? For eldre barn er jeg ikke sikker. Det avhenger mer av deres preferanser innen spill. Sony og Nintendo har mye ulike strategi.Det betyr ikke at den ene nødvendigvis er bedre enn den andre. Det er mer hva man foretrekker. Men er enig med Sindroid når det kommer til de yngre. Nintendo har vært mye flinkere til å inkludere de minste / hele familien. Så om barna er rundt 10-12 eller yngre er Nintendo uten tvil det jeg ville valgt. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Jeg ville valgt SNES, helt klart. NES er ganske primitivt, og PS kan føles ganske merkelig sammenlignet med mer moderne 3D. Å gå tilbake til tank controls etter å ha spilt moderne tredjepersonsspill eller FPS med to stikker føles ekstremt stivt. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Takk for tips, la ikke merke til spilltitlene på PS før dere sa det, men de er definitivt upassende for mine unger. Da blir det SNES mini. Takk for hjelp Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Mulig dumt å stille et sånt spørsmål, men hva er best av PS Classic vs SNES Classic til unger som ikke har noe forhold til noen av originalene? Jeg vil si at SNES Classic er et klart bedre valg enn PS Classic. De tidlige 3D-spillene på PS1 bærer kraftig preg av å være for tidlig ute. Jada, de var kule da de kom, men grafikken er fryktelig grøtete. SNES hadde ikke all verden til grafikk, men prøvde ofte ikke å være mer enn det den var heller, noe spillene på PS1 ofte bærer preg av. De skulle liksom være 3D, bare fordi de kunne - ikke fordi det gav en merverdi i spillet. Jeg ville ikke vært i tvil engang. Og hvis man er litt piratish av seg, så kan man fint bytte ut det begrensede biblioteket som er på SNES-en, om man vil prøve noen andre spill enn de som er bundlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå