Gå til innhold

DIVX-filmer , problem

Anbefalte innlegg

Tilsynelatende helt plutselig har det blitt krøll når jeg spiller divx-filmer. Jeg får kun svart bilde /ingen bilde, men med lyd. Har forsøkt flere spillere og flere divx filmer. Med vanlige mpeg filmer går det bra. Har forsøkt å reinnstallere divx 4 codec saken. Hjelp, hjelp ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg innstallerte Nimo, det virket heller ikke. Kan virke som jeg må avinnstallere en masse skrap og derpå reinnstallere. Hvilket jeg forsåvidt har prøvd allerede.. Er det noe spesielt jeg skal passe på å få avinnstallert ?

Lenke til kommentar

Tror jeg er inne på noe nå ;

når jeg skal innstallere nimo får jeg feilmelding på at den ikke kan skrive i følgende filer :

divxdec.ax

DVobsub.ax

vobsub.dll

MMswitch.ax

Jeg forsøkte å slette den første, da fikk jeg beskjed om det kunne den ikke gjøre da den var i bruk. Hva gjør jeg nå da ?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-04 14:09, sidv skrev:

Tror jeg er inne på noe nå ;

når jeg skal innstallere nimo får jeg feilmelding på at den ikke kan skrive i følgende filer :

divxdec.ax

DVobsub.ax

vobsub.dll

MMswitch.ax

Jeg forsøkte å slette den første, da fikk jeg beskjed om det kunne den ikke gjøre da den var i bruk. Hva gjør jeg nå da ?

sikkerhetsmodus

Lenke til kommentar

Apropos Nimo;

Jeg har installert denne som "basic". Filene jeg ser har heller dårlig billedkvalitet. Er det noe jeg kan gjøre for å optimalisere bildet? Bruker WMP.

Eller er den dårlige kvaliteten noe man må leve med i divx'ens verden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...