sidv Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Tilsynelatende helt plutselig har det blitt krøll når jeg spiller divx-filmer. Jeg får kun svart bilde /ingen bilde, men med lyd. Har forsøkt flere spillere og flere divx filmer. Med vanlige mpeg filmer går det bra. Har forsøkt å reinnstallere divx 4 codec saken. Hjelp, hjelp ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Har du innstallert DivX 3.11? For å være på den sikre side, så laster du ned Nimo codec pack som er et "alt i et" program. Lenke til kommentar
sidv Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg innstallerte Nimo, det virket heller ikke. Kan virke som jeg må avinnstallere en masse skrap og derpå reinnstallere. Hvilket jeg forsåvidt har prøvd allerede.. Er det noe spesielt jeg skal passe på å få avinnstallert ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Tja... du kan jo alltids prøve å avinnstallere Nimo, divx 4/3 og andre codecer du har innstallert. Du må muligens gjøre dette i sikkerhetsmodus. Innstaller Nimo deretter på nytt. Lenke til kommentar
sidv Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Tror jeg er inne på noe nå ; når jeg skal innstallere nimo får jeg feilmelding på at den ikke kan skrive i følgende filer : divxdec.ax DVobsub.ax vobsub.dll MMswitch.ax Jeg forsøkte å slette den første, da fikk jeg beskjed om det kunne den ikke gjøre da den var i bruk. Hva gjør jeg nå da ? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-04 14:09, sidv skrev:Tror jeg er inne på noe nå ;når jeg skal innstallere nimo får jeg feilmelding på at den ikke kan skrive i følgende filer :divxdec.axDVobsub.axvobsub.dllMMswitch.axJeg forsøkte å slette den første, da fikk jeg beskjed om det kunne den ikke gjøre da den var i bruk. Hva gjør jeg nå da ? sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
sidv Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Okei, hvordan går jeg inn i det ? Har win 2k. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Trykk f8 når du starter Windows! Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hva med å ta turen til http://www.divx.com å last ned DivX pakken der? Hjalp ei venninde med det samme, og da fill hun bilde bare ved å installere v4.12 pakka der (uten å avinstalere noe) og husk å klikk av for at DivX 4 skal spille av all DivX.... Håper dette hjelper... Lenke til kommentar
goggen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Apropos Nimo; Jeg har installert denne som "basic". Filene jeg ser har heller dårlig billedkvalitet. Er det noe jeg kan gjøre for å optimalisere bildet? Bruker WMP. Eller er den dårlige kvaliteten noe man må leve med i divx'ens verden? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Kvalitet er avhengig av codec, lengde på film og rippe-teknikk. Filmer opptil 1.5 timer på 700 MiB er "greit". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå